vrijdag 9 juni 2017

schoon en fris

Hallo allemaal ,

Na een lange tijd heb ik mijn blog weer wat leven ingeblazen ... of juist niet??
ik weet niet wat ik uitgespookt had maar al mn foto,s waren weg  haha
google op geschoond begreep ik ....
nou ja ook geen man over boord wat net werd toch tijd om eens om te gaan  veranderen
Kaartjes maken is geen hoofdzaak meer op het moment en ik ben weer helemaal terug bij mijn oude passie SCRAPPEN!!

In December ben ik gezellig met Jolanda , Corina en Joyce een workshop project life gaan doen ...
Toen ik daar was, SUPER gezellig overigens wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik er nou van vond ...
Kant en klare kaartjes , allemaal strak??  
een ding wist ik gelijk wel het scrappen in de kleine vakjes vond ik Te leuk!!
Dus thuis toch maar een boek , hoezen en kaartjes gekocht ....
Project life is eigenlijk een snelle manier van scrappen  , veel foto,s verwerken in weinig tijd ....
De hoezen vul je met kaartjes en foto,s ...
NOU??? Dat vinden gelukkigen met mij een heleboel andere ptojectlifers( hahaha raar woord)ook niet voldoende. 

project life is trouwens een merknaam van het merk project llife van Becky Higgins. Andere  termen zijn dan ook memory keeping , pocketpages scrap ...maar het meeste word het toch Project life genoemd...

EN OMG WAT HEB IK HET TE PAKKEN!! 
het is net een virus  hahahaha
Gelukkig was Jolanda van Noor!Design ook helemaal om en hebben we inmiddels onze eigen 
Scr@p lijn van Noor design!!

Scrappen , Project life , mijn leventje met mijn man en kinderen (en binnekort ook kleinkind ) 
dat is wat je hier tegen gaat komen op dit blog .
Tja en dat zijn  .....zoals mijn Jongste zoon dat noemt,
MAMADINGEN!!


XXX Raf 

5 opmerkingen:

  1. Helemaal te gek, het project life. Heb de virus ook te pakken. Alleen heb ik er alleen in de weekends tijd voor. Vind het zo ontzettend gaaf, Ga je volgen, gewoon.... vind je manier van project life tof. Hou wel van het drukke. Ik heb in het project life echt mijn ding gevonden en kan daar alle kanten mee gaan, vind ik.....

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin alweer Raf, en prachtige pocketpagina's. Je blog wordt vanzelf weer voller want je gaat als een speer, dus tot snel! Enne ik heb de smaak ook weer helemaal te pakken, leuk h├Ę, dat mini-scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog en a.s. Oma������

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog en a.s. Oma gefeliciteerd­čŹ╝­čŹ╝

    BeantwoordenVerwijderen