woensdag 14 juni 2017

een druk weekje ....

Hallo allemaal , 
Als je een belofte maakt moet je deze ook waarmaken he ?
Dusssss een blog berichtje van me ....

De meeste mensen weten wel dat op Donderdag avond ik live op Facebook in de Noor! scrapbook groep te vinden ben en daar gezellig online een  pagina maak. 
Deze Donderdag gaan we trouwens een leuke layout maken en je kunt ook nog een leuke prijs winnen.
 Tijdens een  zo,n live sessie is eigelijk spontaan het idee opgekomen om #projectbaby te starten ...

Ik moet me namelijk diep schamen .Zoveel foto,s van Dante maar nooit een album gemaakt , dus ik was daar netjes aan begonnen want dat was het doel van dit jaar naas mijn 2017 album
MAAR !! wat bleek ? met mij nog heel veel zielige kindertjes zonder album ....haha . 
Zo is dus het idee# Project baby ontstaan . We maken en posten minstens 1  pagina per maand.
zo leuk!!
Wil je nog meedoen dan kan dat natuurlijk!
Dan is het nu tijd voor wat mamadingen ....
Mamadingen voor in het baby album van Dante wil ik graag laten zien . Deze  pagina,s zijn dus onderdeel van #projectbaby...




Deze pagina,s heb ik gemaakt met behulp van een stans blok van Noor en ik heb de SCR@P masks gebruikt in combinatie met versamagic inkt.

en hier Pagina 2




Bij hey Noor papier heb ik een lijn van Carta bella gebruikt want ik ben van plan om met diverse papier lijnen te gaan werken . anders word zo,zn groot project zo saai!
Nu ik mijn bericht weer heb geschreven , voelt t weer goed en ga ik snel verder met mijn eigen MAMADINGEN ....
XXX Raff

1 opmerking:

  1. Gaaf gedaan Raff en super leuke project life pagina. Mooie kleuren. En goed bezig weer als blogger ouwe scrapper va me 😉😄. Succes met je live show!! Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen