woensdag 10 mei 2017

whoop whoop wat een nieuws!!

Goedemorgen dames,

Daar is dan onze nieuwe lijn Scr@P. Wij zijn er ontzettend trots op dat we deze mooie lijn uit te mogen brengen. We starten met stempels, masks en stansen.



De Noor Scr@p meisjes zijn voor jullie aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

EINDELIJK !!
Het scrappen komt weer terug en gezien ik het scrappen in mijn bloed heb ben ik zo blij met onze nieuw ecollectie!!

Dit is mijn pagina 

 Ik heb foto,s van een bezoekje van Dante en papa in drievliet gebruikt .en heb de pagina wee rlekker vol..
haha tja ik hou ervan!!
het papier is het nieuwe hout papier wat volgende maand pas uitkomt (sollie dames)en het stans blok van Noor Cool dudes.
De kaartjes heb ik gesneden.  met de grote maat van de stans set . ideaal want aangezien je de achterkant ook scrapt heb je altijd presies even grote kaartjes.
de leuke frutsels , tekst  en pijlen zitten overal verwerkt!
Met een mask en struktuurpasta heb ik overal wat extra volume gegeven.
ik hoop dat jullie genoten hebben van de hop en jullie ook inspiratie krijgen om het project life/ pocket scrappen op te pakken . want niets is toch leuker als jouw hobby combineren met je dierbaarste herinneringen en momenten ??
je mag nu weer terug naar het noor design blog om de hop af te ronden
noor design blog
liefs Raff

24 opmerkingen:

  1. Mega gaaf Raff!! Lekker stoer, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer zo herkenbaar het stijltje ala raf. Maar ik vind het super. Geweldig weer hoe de nieuwste lijn verwerkt is. Kijk er met plezier naar . Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs toffe pagina geworden!! Zo leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien en toch overal inspiratie op te doen! Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stoere pagina.
    Jammer dat we nog moeten wachten op dat gave papier.
    Gelukkig bijna moederdag.
    Heb een lijstje voor mijn zoon en schoon dochter gemaakt. ;)
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, ik hou van jou style !! Je inspireert me behoorlijk, ik doe al aan PL sinds 2014 maar vindt het leuk om zelf achtergrondjes te maken of om mixed media toe te passen. Zo zie je om simpel wat structuurpasta toe te voegen wat een leuk effect het geeft. En ik heb jaren een blog gehad (niet voor mijn hobby) en twijfel nu om er weer een te starten voor mijn projecten.... Groetjes Chantal Hapke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou PL creaties zijn echt helemaal mijn smaak. Geweldig. Hoe druk jij je foto's af? Ik ben nog zoekende....
    Supergave lijn en wat is je pagina mooi.
    ik hop snel verder.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig is deze scrappapgina, heerlijk mannelijk. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw raff, wat je al zegt: lekker vol! Maar dat is wel jouw stijl natuurlijk. Erg leuk. Los van de geweldige stansen vindt ik het ook leuk dat je de teksten los als strookjes opplakt, geeft een heel ander effect!
    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om op elke DT-er een andere uitwerking te zien met in principe dezelfde materialen. Mooi papier heb je gebruikt en wat een leuke pagina is het geworden, lekker stoer, daar houd ik van. Bedankt voor de inspiratie.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende pagina heb je gemaakt....met zoveel gave spulletjes kun je helemaal uit je dak gaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waanzinnig mooie PL-pagina, weer, Raffaela! Heel gaaf hoe je het bijhoudt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi raffaella
    Groetjes Sjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige pagina, Raff. En wat een gave spullen om mee te werken. Word hier heul hebberig van. :)
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo ontzettend leuk je inspireerx me echt om dit ook te gaan proberen zo gaaf en zoveel minder saai dan recht toe recht aan .

    Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een supergave en stoere scrapcreatie heb je ervan gemaakt. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi scrapproject, echt prachtig gedaan met deze nieuwe lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super pagina met dat hout print papier en papier uit Noor Cool dudes blok. leuk al die accenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supergaaf, zo leuk gedaan, super.Prachtige lijn van Pl produkten.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so gorgeous and I really love all the elements!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooie scrap!!
    Het papier is ook super gaaf en de nieuwe scr@p collectie heeft een groot hebben hebben hebben gehalte!!

    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk z'n stoere jongens pagina. Groetjes Marieke Derksen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gaaf geworden!
    Had ook niet anders verwacht van jou,jij maakt stoere creaties!
    Groetjes ayten.

    BeantwoordenVerwijderen