woensdag 15 maart 2017

Bloghop Noor design April.

Goedemorgen dames,

Vandaag is het tijd voor de nieuwe atikelen van Noor! Design. Er komt een hele nieuwe serie "At the Farm". Natuurlijk ook aanvulling voor de reeds bekende lijnen zoals "life is a Journey" en "Crafty Cocktail". Neem maar eens een kijkje.

foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.

De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop en dit is mijn bijdrage





zoals de meeste wel wel weten ben ik druk aan het scrappen geslagen en project life vind ik helemaal leuk.
Project life is een snelle manier van scrappen door met veel minder versiersels als gewoon scrappen de vakjes te vullen...

Ik doe in 2017 een week album , ik maak dus iedere week een pagina als een soort dagboek met foto,s in een album .... heerlijk om daar later  door te bladeren.
 
Het mooie vlaggetjes alfabet is daar natuurlijk geweldig voor . en ik heb er deze keer week  9 mee gemaakt maar het in natuurlijk oneindig.



Deze mal is een echte musthave voor de projectlife / scrapper. ik ben er zo blij mee....

de volgende in rij is astrid ...haar blog vind je hier.
http://kyllah.blogspot.nl/

veel plezier nog met hoppen , tot snel ....

29 opmerkingen:

  1. Goedemorgen!
    Ik vind het zo mooi jouw albums en deze ook weer! Knap dat je dat elke week doet. Leuk idee om daar voormijzelf in 2018 mee te beginnen.

    x
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk idee om zo een soort dagboek bij te houden. vooral van kinderen want die groeien zo snel en veranderen ook weer zo snel. en om dat teksten er bij te maken met de vlaggetjes is helemaal super.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer eens wat anders als een kaart, ik ben zelf niet zo van het scrappen maar vind het wel altijd geweldig als iemand zo iets maakt. Deze is prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow wat een schitterende project life projectje Raffaela...hele mooie foto's en daar een super gave teksten bij gemaakt met al die geweldige stansjes...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie Raffaela. Die vlaggetjes doen het heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bladzijde voor je te maken album, wat een feest zal het zijn om later dit album door te kijken en mooie herinneringen op te halen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een toffe en stoere uitvoering!!
    Deze ga ik onthouden!
    Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great project. Love all the details.
    Groetjes, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Raffaea, zo mooi voor later.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Raffaea, zo mooi voor later.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dat ziet er erg mooi uit en die letter stansjes zijn erg mooi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig dit scrapproject erg leuk met de vakjes. De afbeeldingen zijn prachtig. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf gedaan en wat een mooie herinnering voor jullie allen. Ik ben helemaal verliefd op die alfabetclaggetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super layout ist das mit tollen fotos, klasse in szene gesetzt, alles liebe, patty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooie bladzijde voor je album super hoor gr. gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, dat is wel een verassing voor mij dat er ook project life tussen zit. Zo leuk is dit bloghoppen. Je pagina's zijn prachtig geworden. Ik heb ooit vanalles aangeschaft voor project life maar op de een of andere manier lukt het maar niet om er aan te beginnen. ( ik heb nog maar 1 pagina af en wel 3 mooie boeken om ze in te bewaren. ) Daar moet misschien maar eens verandering in komen als ik dit zo zie. Echt super leuk met die alfabet banner zo. Die heb ik nu al op meerdere bloghop projecten voorbij zien komen. Echt een aanwinst in crealand denk ik. In ieder geval bedankt voor de inspiratie.

    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Project Life lay-out. Echt een lust om naar te kijken.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit blijf ik super knap vinden. Vooral het zoeken naar wat er past zonder dat het rommelig lijkt. Dus ik begin er niet aan.((:
    jij hebt een pracht van een lay-out gemaakt, Stoer en super passend in kleur en stijl. Ook de stansen passen heel goed hierbij. Geweldig gedaan, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb het je al eerder gezegd. Je bent een echt creatief genie. Het lijkt je allemaal zo makkelijk af te gaan maar het eindresultaat is altijd weer verbluffend. Super om later weer door zo'n album heen te bladeren. Genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt heel mooi. Ik heb alles in huis voor project life maar op de een of andere manier komt het er niet van om er aan te beginnen. Dit is wel heel erg leuk als inspiratie. En het vlaggetjes alfabet is hier ook erg handig bij. Zo leuk verwerkt.
    Leuk om weer eens langs iets anders te hoppen dan een kaart.
    Groet van Yvonne Rijk.

    p.s : het linkje via de bloghop werkte niet dus via een omweg hier gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De alfabetvlaggen zijn prachtig verwerkt op je project life project (wat staan deze 3 woorden gek zo na elkaar☺☺)...een lust voor het oog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk gedaan. En om later die weekalbums samen te voegen.
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie stoere project life pagina. Leuk hoe je die vlaggetjes hebt gebruikt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige pagina weer van jou. En inderdaad die vlaggetjes zijn toch geweldig.
    Mooie kleuren weer ziet er weer heerlijk stoer uit.maar dat kan ook niet anders,met zo'n mooi stoer model.
    Bedankt groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen