woensdag 20 juli 2016

Noor design blog hop ....

Wat een geweldige collecie hebben we weer deze maand ! 
 Allemaal mooie papiertjes en mallen ....
Zoals je gewend ben hebben we er weer een hop bijgemaakt om jullie an inspiratie te voorzien ! 

 

Dit is mijn bijdrage aaan onze hop 
En mijn favorietjes zijn toch wel de vintage flourishes 
Hoe leuk zijn deze paperclipjes / tabjes van papier 
 Ik vind het zo leuk om er een leuke tekst of een ander note dingetje tussen te stoppen. Zoals hier de tekst button  just a note ! 



Hier nog een close up ! 
Er zijn verschillende vormen en als je ze stanst uit stevig cardstock kun je ze zelfs los gebruiken als echte paperclip ! 

Het volgende blog waar je heen mag hoppen is van Miranda en je vind haar blog 
                                      hier

Veel plezier met hoppen en succes ! 
Liefs raff 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke set heb je gemaakt. Je hebt me opeen idee gebracht voor mijn vakantie journaling. Bedankt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart. Geeft weer lekker veel inspiratie!
    Mooie nieuwe materialen.
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Ik vind de kleuren en layout heel erg prachtig geworden.
    Leuk is dat paperclipje.
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart weer, Raffaella. En dan dat zwart...komt zo mooi uit. Durf ik zelf niet zo goed ;)
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Raffaella. En wat leuk die tabjes.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een superleuke creatie is dit, Raffaela! Zo schattig met de muisjes :) Ik vind het fantastisch!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Raffa een schitterende kaart heb je gemaakt ik vind hem geweldig.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Raff,

    Mooie easelkaart heb je gemaakt en inderdaad de tabjes zijn erg leuk en passen super bij je kaart!
    Ik vind de muisjes ook heel lief!
    De nieuwe collectie van Noor is weer prachtig deze maand!

    Groetjes en nog een fijne (hobby)dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig mooie kaart is het geworden. Leuke stempel van House Mouse. Ook de kleuren zijn schitterend..
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. du meine Güte ! was für eine entzückende Möglichkeit,mit den neuen Sachen zu kreieren ! bin begeistert...l.G. Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Raffa,
    Wat een gaaf kaartje! Ik vind hem zo mooi! De stempel is ook geweldig he? En die paperclip is tof!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card design and I love the image.
    Valeija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leeeuk! Die muisjes zijn super schattig geworden.
    Mooi afgewerkt met leuke details, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele gave bijdrage en wat zijn de tabjes/paperclips super leuke details.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een erg mooie kaart en notitieblok. Erg leuk die paperclip.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gave kaart Raffaela!
    Schattig zijn de muisjes.
    Heel aparte kaart met de tabjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief die muisjes en leuk om te zien wat je met de paperclipjes kan doen op een kaart. Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen