dinsdag 26 juli 2016

brusch markers bloghop

Hallo allemaal,


Jullie hebben vast al de Winsor & newton Brushmarkers voor bij zien komen! Deze alcohol markers hebben een ideale brushpunt waardoor ze nog fijner kleuren en blenden. Ons Brushmarkers designteam laat graag aan jullie zien wat voor mooi resultaat ze geven door middel van een bloghop.



we hebben allemaal een afdrukje ingekleurt uit de leuke serie stempels van Joy  6410/0416 met stoere meiden. Is het geen te gekke set!


dit is mijn kaartje

zoals jullie weten ben ik dol op kleuren en ben dan ook laaiend entousiast over de brush markers ....

Het fijne ten opzichte van andere alcohol markers vind ik dat gemakkelijk blenden en daardoor werken ze snel en makkelijk , iik zijn ze natter als de andere markers en zo nemen ze makkelijk de kleuren overe lkaar heen mee....

jullie mogen door naar het  blog van
Janneke Vink
u vind het hier...
http://originalhandmadebyjanneke.blogspot.nl/

veel plezier nog met de hop , en probeer ook eens de markers uit !!
daar krijg je geen spijt van!

liefs Rafff




19 opmerkingen:

  1. Schitterend kleurwerk...ik word steeds enthoudiaster vwb de Brushmarkers...maar ik heb ook al zoveel copics....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart en heel mooi ingekleurd,

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ook al zo een mooie kaart en kleuren met de brushmakers is zo leuk, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so schöne Inspirationen ! liebe Grüße,Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n leuk prinsesje!
    Mooi creatie!
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jij het een leuke kaart gemaakt voor deze bloghop!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig met de rode kleur....heel erg mooi gemaakt!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook dit is weer een super mooi kaartje raff met de leuke meiden stempel ook mooi gekleurd en deze tinten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Raff. Jij kan ook echt overal mee kleuren. Geef je een marker of potlood in de hand en er komt altijd een prachtige creatie uit. Fantastisch
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De creaties zijn allemaal zo mooi deze ook weer, ik ga ze ook eens aanschaffen enkele kleuren heb ik al. Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, mooi ingekleurd.
    Hopelijk lukt mij dat ook na volgende week als ik de workshop bij je gaat volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi ingekleurde stempel en een prachtige kaart heb je gemaakt voor de bloghop!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi gedaan..je kroon is echt prachtig.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Raf wat een te gek kaartje weer ... Deze stempelset is echt te gek om prachtige tienerkaartjes mee te maken. Het stempeltje heb jij echt prachtig ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier kom ik aanghopt om deze mooie creatie te komen bekijken .
    Het is weer een superkaart hoor.
    Ik hop weer verder naar de volgende blog.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie alleen maar hele mooie kaarten , deze is ook heel mooi ingekleurd
    Stempel heb ik gisteren gekocht bij Jolanda
    Nu nog gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je dit prinsesje mooi ingekleurd met een toffe kaart als resultaat! De quote vind ik ook erg mooi!
    Benieuwd naar deze markers, ik ben enkel Spectrum Noir gewoon.
    Zo, nu eventjes verder hoppen...
    fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met een hele mooie tekst erop. Toppie!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen