dinsdag 16 februari 2016

Noor design bloghop

Een nieuwe maand dus ook een nieuwe Noor! collectie. Wees gewaarschuwd want het is weer een TE leuk collectie! Gisteren heeft Jolanda alle producten al uitgebreid toegelicht hier op ons Noor! Design blog. 





De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten lichten ze een nieuw artikel uit en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

  Dit is mijn bijdrage .... 
 Ik heb de huisjes stempels eens lekker fel ingekleurd met sennelier aquarell verf.
Met de nieuwe dutch doobadoo mal die in het create en celebrate pakket zit deze maand heb ik een drieluik/harmonica kaart gemaakt. 

Een mooie tekst en wat fel gekleurde noor rolrozen maakt het geheel compleet ... 

Dit was mijn hop bijdrage en je mag nu door naar de volgende en dat is miranda bouhof http://www.mirandafreubelsite.blogspot.nl/
Veel succes en totsnel 
Liefs Raf 

27 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie heb je van de huisjes gemaakt. Prachtige van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi drieluik. Wat schitterend mooi ingekleurd. De bloemen die je hebt verwerkt zijn super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie en erg mooi ingekleurd. De rozen passen er inderdaad erg mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Zo anders weer dan de andere kaarten maar wederom prachtig! Dank je wel!

    groetjes Akkemarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een te gekke kaart. Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dit mooi gedaan zo leuk deze huisjes kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er wat moois van gemaakt ,erg leuk hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Raffa een prachtige kaart mooi ingekleurde stempels.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel knap gedaan, maar helemaal niet mijn smaak. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Dat is zo leuk aan kaarten maken dat er voor iedereen wel wattverbruik maken valt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supermooie creatie Raffaela! Leuk gebruik van de nieuwe mal en huisjes! Ze zijn toch groter dan gedacht, dus heel gaaf! Mooie felle kleuren en een heerlijke combinatie ervan! Dank je dat je m met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Raf,
    Wat een super mooie creatie en wat een kleurenpracht ... Prachtige Dutch doobadoomal en de rolroosjes zijn echte blikvangers !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi Raffa prachtig kleurwerk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke kaart, heerlijk die felle kleurtjes!! Een genot om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toevallig ben ik vandaag ook met deze malvan dutch doobadoo in de weer geweest. Jouw kaartje vind ik erg leuk geworden met die huisjes zo!

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel apart ook weer. Mooie felle kleuren heb je gebruikt. Vind dit wel heel stoer.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf!!! zoals je die huisjes hebt ingekleurd. Ik hou er wel van.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat kun jij toch schitterend inkleuren. Ik ben echt onder de indruk. Elk huisje is zo enorm sprekend. En ik ben ook weg van die nieuwe mal van Dutch Doobadoo uit het create en celebrate pakket, maar zoals jij hem hebt verwerkt....in een woord geweldig! groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind de kaart zo mooi en mijn dochter die achter mij staat ook. Prachtig ingekleurd met zeer mooie kleuren.
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier word je vanzelf happy van. Een erg aparte kaart. Ik vind hem super. groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful shaped card! love your coloring and all tehe details you used! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaart heel leuk met die stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit doet em denken aan het liedje in holland staat een huis!!

    Grappige kaart.

    Warme groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen