dinsdag 14 juli 2015

Uitgelicht dutch doobadoo

 
 
 Hallo allemaal,
 
 
 
Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze keer zijn dat de Paper Art en Cardboard Art Snorren en Hoeden. Deze geven een funny look aan je kaart. En het leuke is dat je de figuren zelf een kleur kan geven met inkt, copics of PanPastel.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 t/m 18 juli 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.
 
 
Hier is dan mijn bijdrage,
Geheel ingespeeld op de nieuwe hype pocket letters,
De snorretjes en brilletjes zowel van paper art als cardboard zijn ideaal om te verwerken op je pocket letter.
 
 Hier zie je hoe leuk de snorren passen bij de paper and pictures van Noor!!
Door de cardboard figuurtjes een beetje te bewerken met dustress inkt krijgen ze een lekker verweerd effect .
De dutch doobadoo label en soft board art zijn perfect te combineren in dit stijltje!

Nu mag je verder hoppen naar het blog van Jenine...
ook die heeft weer een prachtige voorbeeld voor jullie gemaakt
veel plezier met de hop en wie weet ben jij de winaar wel!!
Liefs Raffa
 
 

18 opmerkingen:

  1. Supergaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is super leuk bedacht deze je moet er maar op komen

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat mooi. Ik ben me net een beetje aan het verdiepen in de pocketletters de laatste tijd, de eerste stap zetten daar moet ik nog een drempel voor over.... En als ik dan dit zie dan wil ik enerzijds heel graag maar weet gewoon niet waar ik beginnen moet haha
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg. Ik heb ze ook liggen en gebruik ze af en toe voor iemand waar ik dit wel bij vindt passen. Ze maken je kaart lekker geinig vind ik.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i love your creation! there are so many details

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook een een leuke idee voor de pocket letters mooi hoor
    groetjes addie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk die pocket cards, zijn die net zo groot als ATC?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk, je laat hier alle mogelijkheden in zo'n pocketletter goed zien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ontzettend leuk, ga het ook eens proberen !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook bij jouw al mooie ideetjes en mooie kaarten te zien.
    Top hoor. Ga snel aan de gang want dit is wel heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtige de pocket letters heel erg mooi gedaan.
    heel leuk hoe je de hoeden en snorren hebt gebruikt een leuk idee om zelf een keer mee aan de slag te gaan.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze leuk he, die pocket letters! En ideaal om dan deze leuke snorretjes en hoedjes te combineren.... Ik heb ook de smaak van de PL te pakken. Vind deze erg mooi dus mocht je niemand hebben om hem mee te ruilen dan houd ik me aanbevolen😍

    BeantwoordenVerwijderen