vrijdag 31 juli 2015

Noor design bloghop

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "Just Married"  eens uitlichten.



We willen jullie graag weer eens de leuke serie Dace to the Music laten zien. De gave muzieknoten mal met bijpassende stempelset.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 juli t/m 3 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. 

Mijn bijdrage aan de hop,
Ik heb er een baby kaartje van gemaakt met het prachtige nieuwe paperpad happy baby , Je kunt hier zoveel mooie kaartjes mee maken zowel voor jongetjes als voor meisjes!!
 
 
 
 De tekst slaap kindje slaap kennen we allemaal en ik vind dat echt zo leuk op baby kaartjes ...
De muziek noten rand past er dan ook perfect bij ...

Ik ben alweer de laatste in de hop rij. Als het goed is ben je overal geweest en mag je nu terug keren naar het Noor design blog .
Ik hoop dat je veel inspiratie opgedaan heb met deze leuke collectie ...
En wie weet ben jij de gelukkige winaar
 

24 opmerkingen:

  1. Superlief en supermooi kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo de nieuwe set te gebruiken.Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige baby kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je de muzieknoten met het liedje gecombineerd hebt op deze kaart, top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en liefffff kaartje laat je ons zien vind het helemaal geweldig.

    Grt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje. Heel schattig en wat leuk om de muzieknoten voor zo'n kaart te gebruiken, daar zou ik niet opgekomen zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan het einde van de blogronde de kers op de taart? Mooi kaartje Raffaela

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan zeg en wat leuk om de muzieknoten op zo'n babykaartje te doen. Goed idee hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk deze blog hop en zo verschillend de creaties van jullie als dt team!
    Ik vind deze baykaart met veel laagjes en de leuke stansen ook schitterend!
    Fijne zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend lief kaartje.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een lieve kaart!
    Waar is de stempel van het baby'tje van?
    Vind de kaart echt prachtig!๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een prachtige baby kaart
    groetjes addie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rafaela.
    wat een schatje een schitterende kaart en zo lief heel mooi bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat n schattige kaart! Leuk hoe de notenbalk verwerkt is. Het laat me toch weer even out of the box denken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door de notenbalk zo te verwerken, laat het me weer out of the box denken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook voor babykaarten is de mal dus erg geschikt! Goed om te weten want deze kaarten maak ik vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo,

    jammer dat je de laatste bent,
    maar toch een knaller om te eindigen met het muziekonderwerkp!
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuk kaartje! Ik vind jouw creaties altijd zo onwijs tof, ik vraag me soms echt af waar jij je inspiratie toch vandaan haalt! Geweldig!
    Groetjes, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gaaf kaartje weer. Wat zijn die muzieknoten, stempels en block mooi in het kaartje verwerkt. Fijne zomervakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi babykaartje. Het raakt mij omdat ik over een paar maanden zelf voor het eerst oma wordt.

    Groetjes,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen