donderdag 30 april 2015

Blog hop


 
 
 
Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "Summer Lovin"  eens uitlichten.



Zon, zee en strand daar krijg je wel zin in als je deze serie ziet. Een leuke collectie van designpapier, stempels en mallen voor je layout of zomerkaart.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 mei t/m 3 mei langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 


 

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop.
ik heb t lekker zomers gemaakt haha. Het papier komt uit de lets party collectie en ik heb van de summer loving de stansjes en stempels gebruikt.

De bikini heb ik zowel aan de shake beker gehangen nadat ik eerst een label heb gestempeld.
Op de kaart heb ik dezelfde stempel gebruikt en die in een prachtig frame geplakt gestanst met een blauwe mal.
Ik hou er erg van om altijd setjes te maken. Het geeft zo leuk samen .
De shake beker heb ik gevuld met jelly beans. Zo lastig ze erin te laten zitten!!
Je bent bijna aan het einde van de hop.
Het volgende Noor meisje wat je mag bezoeken is
klik op haar naam en je komt op haar blog
 
Ik heb er weer lol in gehad de projectjes te maken, ik hoop jullie met hoppen ook !
PS . Ik heb een leuke blog candy lopen in het vorige bericht .... waag een kansje zou ik zeggen !

29 opmerkingen:

  1. wat heb je het weer mooi gemaakt .Het zijn weer plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk wat een creatieve geest heb jij haha echt geweldig! ! Super dat wij ervan mee mogen genieten
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zomers pakketje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Raffa wat leuk deze kaart. Mooie kleuren en een leuke achtergrond . prachtig gemaakt. IK ben je wel gaan volgen want dat deed ik nog niet ! NU wel IK denk niet dat ik nog met je candy mee kan doen? Volgende keer beter. IK hop verder want dit i ok erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooie creatie"s heb je gemaakt!
    Zo lekkers zomers allebei.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raffa, wat een leuk geheel heb je gemaakt, zo met de kaart en de beker. En met zoveel leuke details, echt supermooi! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige , vrolijke kleuren !!!! Wat een leuk idee, die beker er bij !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit is een supppppppppper gave kaart mooi hoe hij gekleurd is en alles wat erbij gebruikt is.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love how you decorate the candy cup....it is colourful, fun and of course, so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi twee van die projectjes die helemaal bij elkaar passen. Leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wonderful :), love your coloring and layout of card

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vrolijk die kleurtjes ...op naar de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo,

    je krijgt niet alleen zin in de zomer, maar nu met dat setje,krijg je ook al zin in een heerlijk snoepje.
    vrolijke kleuren,leuk!!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kleuren .
    Leuk idee ook met die beker met jelly beans.
    Idd heel moeilijk om af te blijven

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Raffa,
    Oooh wat heb je nu toch weer voor iets leuks gemaakt en idd die snoepjes daar
    kan ik ook nooit van af blijven hihi.
    En die ananasjes zo geweldig .
    Ik hop weer eens gezellig verder nog even verder
    genieten van al dit moois.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg mooi en leuk zo met die beker en vrolijke kleuren ook
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk vrolijk kaartje! En een geweldig idee zo'n gevulde beker in zelfde stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een zomers, tropisch sfeertje zeg, nice!! love it
    groeten Geppie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd weer leuk om je creaties te bekijken ik geniet ervan!
    groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super zomers kaartje en snoeppot, kan me voorstellen dat je daar niet vanaf kunt blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastisch, hier word je toch vrolijk van!
    Erg leuk gemaakt dit setje!
    Enne ja die beans....mooi dicht laten als je het tenminste nog cadeau gaat geven haha.
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart, vooral het meisje s leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw!!! Wat een super leuk en vrolijk kaartje en label heb je gemaakt. Vooral die ananasjes zijn erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk vrolijke kleuren
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke set bij elkaar en ziet er vrolijk uit. Ik word er hotel de botel van. Haha. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zie niet meer of ik hier al geweest ben. Op een 1 of andere manier spring ik terug naar het blog van Janine. Maar je creatie is gaaf. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een tropisch kaartje is het geworden, erg mooi gedaan! En wat een leuke shakerbeker erg leuk!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen