zondag 15 maart 2015

bloghop dutch doobadoo

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.

Deze maand hebben we gekozen voor het Fabric Art Leather. Dit zijn leuke stoffen verkrijgbaar in 3 kleuren. Je kan het materiaal bijvoorbeeld stansen of stempelen.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 maart 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.


hier is dan mijn uitwerking ,
 
Ik heb met een bloemen stempel op het rose leather bloemetjes gestempels en deze daarna uit geknipt.


Met een perlen pen vervolgens hartjes in het midden gemaakt .
zo krijg je fleurige bloemetjes met een lekker dik volume


Mijn afdrukje is van Mo manning en heb deze gekleurd met sennelier

Met wat eitjes en de schattige vintage flourishes takjes van Noor design maakt je een echt voorjaars kaartje
Veel plezier nog met hoppen !
tot snel Liefs Raff



27 opmerkingen:

  1. Oh Raff wat eeN plaatje!!! En wat komen die gestanste bloemen er goed uit!! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen worden het zo. Bedankt voor deze leuke tip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh SO SWEET..!
    Deze is wel heel erg schattig..!
    En ook weer van die mooie vrolijke kleuren gebruikt..

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. volgens mij ben ik de eerste een hele goede morgen,
    gr martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren heb je gebruikt daar word je vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Niet gedacht dat je op het kunstleder ook zou kunnen stempelen. Wat een plaatje weer.
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en wat een leuke bloemen springt er helemaal uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Raff,

    Wauw ben pas met hoppen bij nr 2 en dit is ook weer zo'n gave creatie met het fabric,leuk hoe je het verwerkt heb.Ik doe nu alweer genoeg inspiratie op en ben pas bij de 2e kaart haha!Schitterende kaart en wat een lief stempeltje en oh die takjes moet ik ook effe aan me lijstje toevoegen voor in het atlas.Waar een hop al niet goed voor is he zo kan ik lekker me lijstje voor in het atlas samenstellen.Mooi gekleurd weer met de sennelier en als het goed is ligt mijn doos sennelier (48 stuks) in de winkel klaar als ik naar het atlas ga.Ik ben toch ook overstag gegaan hoor en heb er reuze zin in om mee te werken en experimenteren.

    tot de 28e liefs Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje en superlief....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk, dat je erop kan stempelen, geeft een mooi textuur aan de bloem! Prachtige kaart geworden!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, prachtige bloemen, eigenlijk gewoon helemaal top.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what a beautiful card, the flowers are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk !!! Zoveel variatie mogelijkheden.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje is dit zeg. Volop voorjaar en wat schattig die eitjes ertussen. Heel mooi hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er superlief uit Raff en die bloemetjes zijn echt fantastisch, ga ik zeker ook proberen. Ga het zeker aanschaffen op de doeadingdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat n super mooi kaartje weer Raff , twijfel al even om de gebruikte stempels wel / niet te kopen maar als ik ze zo met kunstleder zie dan wordt t wel, super leuk zo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke paas-/lenteuitstraling heeft jouw kaart, vind hem echt erg mooi.
    En die bloemen..leuk om het zo wat dikker te maken. Erg mooi verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige heldere bloemetjes zijn het geworden, gaaf spul lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, mooi kleuren gebruikt.
    leuk die bloemen van die kunstleder.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit leuk zeg: mooie kleurencombinatie, met verrassende bloemetjes. Leuke kaart om naar te kijken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is een leuk idee! Dat ga ik zeker uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Krijg er helemaal zin in de lente als ik dit kaartje zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie bloemetjes! Ben gelijk lid geworden van je blog. Zie er allemaal mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk en lief kaartje en dat je er ook op het leer kan stempelen, daar had ik niet aan gedacht. Geeft inderdaad een erg mooi effect.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. aaah wat lief, vooral dat stempeltje, super die bloemen met het kunstleder, veelzijdig materiaal...

    BeantwoordenVerwijderen