dinsdag 31 maart 2015

Noor design blog hop Little princess

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "Little Princess"  eens uitlichten.



Hoe gaaf zijn deze mallen voor een kaart voor je kleine princess of voor een trouwkaart. Het designteam laat je weer de mooiste creaties er mee zien.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 april t/m 3 april langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze blauwe mal: 




Als het goed is kom je net van het blog van corina
Wat zul je daar genoten hebben , ze maakt zulke mooie projecten !!

Dit is mijn kaartje ,
Ik heb de spiegel gebruikt uit de collectie .
Het spiegel gedeelte heb ik gemaakt met behulp van zilveren embossinigs peoeder .Zo krijg je een wat echter effect.


 


Mijn afdrukje is er een van Mo Manning en heb dat gekleurd met sennelier..
Het papier deze keer zijn 2 paperpads van Noor design . het floral paperpad en de musicnotes.
Een lekker fleurig kaartje vind ik het geworden!

 
 
Hier zie je een close up van de spiegel ...
Je mag nu weer verder hoppen naar het volgende Noormeisje .
En dat is ....
 
Ik wens je veel plezier op het blog van Astrid en je verdere reis door onze little princess sprookjes hop !
 
 

31 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi de combi van de twee papiersoorten, daar kom je niet gauw op! En het plaatje past perfect bij de spiegel! Weer een echte Raff!!! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje! Gewoon vierkant met van alles erop en eraan, kei leuk.
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een lief kaartje zeg!! Het is zeker het hoppen waard hoor ik zie geweldige dingen voorbij komen.... Ik hop nog even door...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh I am in love.
    Wat een mooie kaart.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje zeg. Heel erg mooi gedaan zo.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd! Dit vind ik een super leuke "opkikker" kaart. Prachtig
    Ik hop er weer vandoor!
    Fijne dag!
    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze vind ik geweldig. De afbeelding past er helemaal bij.
    Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje !!! Lief stempeltje ook !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, mooi ingekleurd, toffe combinatie van kleurtjes en materialen!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo,

    blijkbaar ben ik hier de eerste ,
    deze kaart vind ik heel leuk, vooral
    het stempelafdrukje is gaaf!!
    zoals je zegt de bewerkte spiegel geeft zo een goed effect

    GR
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart. Prachtige kleur en lief stempeltje. Mooie bloemen heb je gebruikt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De afbeelding is kei schattig ...
    De bloemen, papier en mallen zijn heel mooi !!!
    Ik vind het een prachtig kaartje !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty van een kaart, met een toepasselijke stempel, erg leuk!
    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi is je kaart. Mooie stempel en prachtige bloemen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Raff ik vind het ook fleurig en supergezellig kaartje en dat stempeltje... daar ben ik verliefd op, zo schattig. Ik geloof toch dat ik het spiegeltje moet hebben.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaart heb je gemaakt met deze lieve digi. Mooi ingekleurd ook. Leuk gedaan de spiegel met embospoeder.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk kaartje en wat een leuk afdrukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwww, wat een mooie kaart. Erg mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow ! Wat een super kaart!!Vooral het stempeltje wat een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OHHHH Wat een schatje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave stempel en tekst! Als je deze krijgt fleur je helemaal op! Schitterende kleuren combinatie!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een Geweldig mooie kaart!!
    Super leuke zijn de prinsesse stansen,ze hebben weer een hoog heb gehalte!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart en leuk met die stansranden aan de zijkant. En mooi effect met de embossingpoeder op de spiegel. Heel mooi project zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooie kaart en leuk met die randstansen aan de zijkant. Erg leuke stempel ook en toepasselijk bij de stansen. Erg mooi gedaan Raffaella.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart met dit lieve stempel afdrukje.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen