zondag 4 januari 2015

Noor challenge

 
Hallo lieve blog volgers ,
allereerst allemaal de beste wensen voor 2015 !!
er is weer een einde gekomen aan de feestmaand en we gaan ons weer storten op lekker freubelen !
ALS JE OP DE RODE BUTTON CHALLENGE YOURSELF KLIKT VIND JE EEN SUPER LEUKE CHALLENGE
Ook vind je daar het patroontje van dit leuke doosje ..
Hoe leuk om zo het jaar te beginnen !!
 
Natuurlijk heb ik ook het waxine licht doosje gemaakt wat Tiets voor ons bedacht heeft deze maand als challenge .
 

Ik heb er een vrolijk doosje van gemaakt want waxine lichtjes is altijd leuk om te geven toch ?
Het papier wat ik heb gebruikt komt uit het nieuwe shappy Noor paperpad en ik heb gekozen om alleen de groene tintjes te gebruiken 

Mijn doosje is uit kraft gesneden en het de prachtige blauwe mal gebruikt met daaronder mica zoals we uitgedaagt werden door Tiets ...errug leuk om te doen !
Hier zie je de binnenzijde in het geheel van mijn kaartje .door de verschillende motiefjes van het papier word het een gezellig geheel .
De stempels die ik gebruikt heb zijn uit de sending love collectie .Wat zijn ze toch mooi!

Het afdrukje van Mo manning heb ik uitgeknipt en tegen het prachtige grote Noor hart geplakt waar ik wederom een bij passende stempel heb gebruikt op het hart.


Hier nog een detail van dit prachtige papier met zijn frisse kleurtjes !!
Ik hoop dat ik jullie entousiast gemaakt heb om gezellig met onze challenge mee te doen deze maand .Want het is weer een leuk project om te maken !

 
 
 




5 opmerkingen:

  1. dat heb je weer mooi gemaakt Raff.
    ik ga eens even op de noor challenge blog kijken
    want ik neem aan dat daar wel een beschrijving staat
    hoe je dit leuke waxine kaart doosje moet maken

    voor jou en je gezin ook de beste wensen voor 2015

    Liefs,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig leuke/mooie kaart en van mijn kant voor alle NOOR-meisjes een heel gezond en creatief jaar
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat is jouw lichtjes doosje ook super mooi geworden,
    echt vrolijk, leuk om naar te kijken ☺
    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig doosje heeft Tiets ontworpen. En wat een mooie uitvoering ervan laat jij hier zien. Gaaf hoor.

    Ik ga er deze maand ook eens voor zitten.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt.Leuk met het doosje erin.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen