zaterdag 20 december 2014

shadow box love


 
Hallo allemaal ,
Vandaag alweer een post op mn blog ....
Ik had even zin in een vrolijk bont kaartje daaromwil ik jullie mijn shadow box laten zien ,die ik gemaakt heb met de stempels uit de sending love collectie.
De basis is gemaakt van kraft papier wat ik beplakt heb met het mooie  nieuwe paper pad wat in november is uitgekomen .
 
 Dit paperpad heeft zulke leuke frisse kleurtjes , heerlijk om mee te werken zo na alle kerstkaartjes.
In de box heb ik  een blauwe mal gebruikt .Waar ik mijn afdrukje met dubbelzijdig tape heb opgeplakt om wat meer diepte te krijgen.
Het afdrukje is van Mo manning en heb dit gekleurd met Sennelier aquaerelle
 
 De randjes van de box heb ik ook beplakt met wat jute lint en daar de Noor rolrozen op gebruikt .
De stempels uit de sending love collectie heb ik met versamark gestempeld op kraft en daarna met rode embossings poeder bewerkt .....Zo krijg je een mooi fel rood effect.
Hier en daar ook een stempel gewoon gestempeld met zwarte inkt om een mooi contrast te maken en het stempelset goed te benutten
Tot snel weer...
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen