zaterdag 15 november 2014

welkom sinterklaas.....

Goedemorgen allemaal, 

Gisteren was het weer zover ..
De sint en zijn pieten zijn weer in het land .Met een klein jongetje in huis vind ik het altijd leuk om de boel een beetje te versieren.

De mdf huisjes van Dutch Doobadoo zijn daar natuurijk super leuk voor.
Ik heb ze alle 5 beplakt met design papier en met raffia aan elkaar verbonden.
Onderaan de huisjes rij heb ik kerstlampjes geplakt met dubbelzijdig tape en dit afgedekt met wat mos .De daken en ramen heb ik lekker ingesmeerd met de Dutch doobadoo structuur pasta.Dit is zzo lekker dik dat er een echte sneeuwlaag op ligt
Her en der heb ik op de huisjes een ijskristal van paperart geplakt met een parel erop.
 Ik heb de pieten en sint tafereeltjes op losse bier viltjes geplakt en erbij gezet .Omdat ik de huisjes zo leuk vind ,vond ik het zonde om ze maar zo kort te laten staan en nu haal ik deze na 5 December weg en maar nieuwe voor kerst !
Hier is het sint dorpje nog even met de lampjes aan.
Het staat super gezellig ! 

Op naar 5 December , word weer 3 weken stuiteren en vroeg opstaan ,want je kan niet vroeg genoeg in je schoentje gaan kijken haha 
Sterke hoor mede mamma,s  deze komende de tijd ! haha
Liefs Raf 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


3 opmerkingen:

  1. Echt super gaaf! Ik had het op FB al langs zien komen. Maar ik was zo benieuwd waar je de pieten vandaan hebt.... HIHI Kon ik hier ook niet vinden. Jij ook succes met de kinderen. Hier hebben ze ook last van het gestuiter en vroege ochtenden, whahaha! Dus begrijp je helemaal ;-) Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Who Raffa wat ziet dat er leuk uit staat heel gezellig zo met die lichtjes leuk gedaan hoor meis!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk hoe je de huisjes hebt bewerkt. Ben benieuwt naar je kerst creatie hiervan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen