vrijdag 31 oktober 2014

Noor design spotlight.

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag onze collectie Alphabet & Numbers eens uitlichten.
Altijd leuk zo,n hop en super dat je weer meedoet!!



De vlaggen en alfabet stansen kun je combineren met elke gelegenheid kaart en staat ook nog eens gezellig. Dat zal je wel zien op de projecten van de designteam meiden.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 november t/m 3 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 




Dit zijn alle designteam members waar je langs mag hoppen en een leuke reactie mag achter laten:


Je bent nu op mijn blog beland ,
En dit is het kaartje wat ik ervan gemaakt heb !!


Het plaatje wat ik heb gebruikt is van Mo Manning en heb deze gekleurd met Sennelier ... De basis van mijn kaart is gemaakt van kraft en heb 2 verschillende Noor design blokjes gecombineerd.
Verder veel Noor stempels zoals de postcard ...



Ik zou zeggen nog veel succes met de bloghop ...
 Liefs Raf 

41 opmerkingen:

  1. Wat leuk ziet het er weer uit, snoezige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Zo schattig de stempel en prachtig ingekleurd. Mooie details erop verwerkt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een prachtige creatie geworden;erg mooi
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden hoor. Ook de digi is erg mooi geworden.
    Groetjes sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurwerk op het stempeltje zeg, hij is helemaal vrolijk!
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Plaatje heb je erg mooi ingekleurd.
    Ik zie ze vaak voorbij komen op facebook. Vind ze geweldig mooi!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, leuk hoe jij werkt, ik ben ook nog op zoek naar een eigen stijl, lastig hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en mooie creatie is dit geworden. leuk afdrukje en mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze creatie is ook super mooi!!!

    Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan. Wat een lief afdrukje is dit. Echt een schatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoveel te zien op deze prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a noor creation, pretty and gorgeous, love all the detailing work, the image and the textures, the banner, the postcard, all are fascinating me!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt. Leuk om te zien dat je zoveel verschillende elementen hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke, vrolijke kerstkaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat is dit een mooie kaart. Je ziet er zoveel leuke dingen op.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Wat een onwijs gave kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige creatie, en heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Raf,
    Een geweldig mooie kerstkaart is het geworden en wat leuk om te bloghoppen langs al jullie prachtige creaties en te zien hoe een ieder er weer een hele andere draai aan geeft.
    Liefs en Creatiefs ik hop weer verder
    Fijne zondag
    Xxx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow...what an awesome project...love all the details!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart. Met een hele leuke digi, die prachtig is ingekleurd. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf. Ik hop nu weer even verder.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een vrolijke, stoere kaart. Wat is het plaatje mooi ingekleurd zeg.

    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fantastische stempel heb je gebruikt! Heel mooie kleuren!1 Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze vind ik echt geweldig wat een leuk lief stempeltje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Raffa,
    wat een geweldige creatie! Deze bloghop is suepr, wat zie ik een mooie dingen langs mijn ogen voorbij trekken!
    Jouw kaart is zo leuk! Ik ontdek elke keer weer iets nieuws. Veel te zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi hoe verder ik hop hoe leuker ik het vindt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave kaart. Het is zo leuk deze bloghop!! Jullie maken erg mooie creaties!!
    Super. Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is ook alweer zo'n mooi kaartje, het houd gewoon niet op!
    Super die details!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke jongenskaart.
    Het jongensachtige straalt eraf. Leuk.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een echte Raff kaart! Lekker uitbundig, mooi van kleur en geweldig ingekleurd (ik hoop dit ook ooit goed te kunnen)....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. pracht kaart,en zo''n mooi plaatje van de trommelaar,heel mooi ingekleurd,je maakt super mooie dingen

    BeantwoordenVerwijderen