zondag 12 oktober 2014

Een pot vol met Noortjes

  Hallo allemaal , 

 Bij Noor design zijn deze maand weer zulke leuke kerstspullen uit gekomen ... Ik moest er gewoon wat leuks van maken in huis ;)
 Ik heb glazen potten gebruikt waar je een waxine lichtje in kan hangen die te koop zijn bij Doe@ding ...
Zo leuk ! 
Er zitten nu voor de foto echte lichtjes in maar dat ga ik nog veranderen  in neppers anders ben ik bang dat ik straks een steekvlam in een potje heb :) 
                         
 
 Ik heb van allerlei rommetjes in de potten gedaan en erop geplakt ... Maar de hoofdrol is toch echt voor de geweldige engeltjes van Noor design ... 2 verschillende zijn er en ze hebben zo,n leuk klein prijsje. 


Op de potjes heb ik met witte versamark en de kleine sneeuw sterretjes uit het nieuwe  clearset met kerst stempels ijsvlokjes gestempeld ... Staat zo schattig. 

 Aan de deksel heb ik de ijspegel rand geplakt ... En ook mocht een engeltje boven op niet onbreken .. 
Benieuwd wat jullie er van vinden ... Ik ben er blij mee . 
Ze gaan natuurlijk ook mee naar de kreadoe dit jaar waar ze in de stand van Every lil thing zullen staan 
Fijne zondag 

2 opmerkingen:

  1. oh raffia wat ziet dit er geweldig uit er naar kijken breng je gelijk in de kerstsfeer
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend schattig.....heel lief gemaakt...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen