zondag 7 september 2014

Welcome little princess

Hallo allemaal , 
 Vandaag weer een kaartje op mijn blog ... Een lekkere rose dit keer haha.
Toen ik de koets van Noor design zag kwam het idee om dit afdrukje van Mo Manning gelijk in mn hoofd .. Zo leuk bijelkaar .....
           
Ik heb het afdrukje ingekleurd met sennelier .... Wat is dat toch een mooi kleur middel .
De vorm van de kaart is gemaakt met een shape art mal van Dutch doobadoo , een vierkante kaart maken doe ik haast niet meer nadat al deze mooie mallen zijn uitgekomen ;)

         
Het papier wat ik heb gebruikt is uit het baby girl blokje van Noor design , en heb dat gecombineerd met de stofjes van Dutch doobadoo ....
Ook de rose bloemen is leer van Dutchdoobadoo waar ik eerst op heb gestempeld en daarna de bloemen heb uitgeknipt. 

En zie je die schattige kroontjes?  Ik heb de cardboard Dutch doobadoo kroontjes een likje goude verf gegeven . Zo passen ze er helemaal bij ...
 Deze kaart kan op de post .... Op naar de volgende ! 
Liefs raffa xxx

4 opmerkingen:

  1. het kaartje is inderdaad heerlijk roze, maar dat past ook helemaal in het thema
    stempel afdrukje van mo manning is ook super heel erg leuk gedaan

    liefs Debby
    http://debbysscrapcards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart zeg ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat gaaf, echt zo mooi gekleurd! Ik vind hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig raffa dit heel mooi

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen