zaterdag 27 september 2014

Noor design challenge

Na het enorme succes van onze eerste Noor! Design challenge hebben we uiteraard maar besloten om hier een vervolg aan te geven. Wat is er massaal meegedaan zeg, ontzettend leuk!

We hebben ook voor deze maand weer een nieuw thema bedacht, passend bij onze laatste nieuwe collectie en het seizoen en dat is:

Autumn / Herfst 

                Bbnn n 


We willen dus graag dit thema en de bovenstaande kleuren van de inspiratiefoto terug zien op je creatie. Zorg ook dat je iets van Noor! Design gebruikt op je kaart, wat het is maakt niet uit.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 oktober 2014 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
info@noortje-design.nl
(alle inzendingen worden na 29 oktober getoond op ons Noor!Design blog)

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 29 oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:

       So
Ik heb me voor de challenge laten ispireren door de foto en een canvas gemaakt. Ik heb geprobeerd de gevel van een  romantisch huisje  temaken in de herfst ... 
Ik heb rond het canvas een soort van begroeing gemaakt met allerlei  soorten takjes en mos ... Hier en daar zitten er ook wat gestanste herfst blaadjes van het Noor design herfst blaadje tussen ... 
      N. 
Dit is het geworden ... De raampjes zijn van Noor design en de bakstenen heb ik gemaakt met de nieuwe struktuur pasta  van dutch doobadoo . Eroverheen wat pan pastel gesmeerd voor de oude look ...
         
 Onder aan mijn canvas heb ik de paddestoelen  gebruikt zowel de rand stans en de grote paddestoelen , deze heb ik uitgestanst in het wit en kleur gegeven met copics ... Daarna met een perlenpen stipjes op de paddestoelen gemaakt.
Ik ben erg benieuwd naar jullie herfst creaties ... Kom op dames doe allemaal gezellig mee met onze challenge ! 
Liefs Raffa 

1 opmerking:


  1. Hoi Raffaela,

    Wat een schitterende kaart,
    ik kijk mijn ogen uit ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen