maandag 29 september 2014

Nieuwe stempel van Noor ...

Goedemorgen volgers , 

 Ik heb vandaag iets heeeeeeeel anders voor jullie dan normaal ... 
Noor design heeft 2 prachtige stempels uitgebracht met teksten voor kerst ...ik ben er weg van ;)
Ik heb daarom eens wat anders geprobeerd en ben met bistre aan de gang gegaan ...
Bistre is peoder gemaakt van gemalen walnoot dop , je strooit wat op papier spuit met een mini mister wat water , droogt het en je maakt super leuke achtergrondjes. 
      

 Het blauw is gedaan met de bistre en erover heen heb ik wat goud embossingpoeder gedaan ... Heel leuk om te doen .
De sneeuw sterren zijn van dutch doobadoo en ook die met goud embossingspoeder bewerkt ....

Deze stempel heb ik gebruikt ....is ie niet prachtig ? 
                                       
 Al is het heel wat anders als wat jullie van me gewend zijn ...ik ben er best happy mee ! 
Xxx Raffa 


2 opmerkingen:

  1. Hoi Raffa,
    wat een supermooie kaart, dat Bistre poeder, daar had ik al wel eens wat mee gezien maar wist niet hoe je het moet gebruiken, ziet er echt supermooi uit, das weer iets om eens uit te proberen, als ik niet kan wachten tot ik het op de beurs te pakken krijg, kan ik misschien wat walnoten doppen beginnen vermalen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Raffaela,

    Wat ontzettend mooi zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen