maandag 4 augustus 2014

Stoere ridder

Vandaag heb ik een kaartje om te laten zien gemaakt op een mdf puzzelstuk ...
Ik heb een afdrukje gebruikt van Mo Manning met sennelier aquarelle ingekleurd ... Wat werkt dat toch heerlijk ! 

Zaterdag 11 oktober zal ik weer een workshop geven inkleuren met sennelier bij Doe@ding in Spijkenisse . Heb je interesse kijk dan even hier en geef je snel op want de workshops zitten heel snel vol ! 
Nu dan mijn kaartje .... 


 Het papier merk weet ik niet meer , komt uit de stapel 😉
Maar natuurlijk heb ik het lekker aangekleed met dutch doobadoo producten , zoals de cardboard pijlen , de superleuke teksten op kraft en de puzzel stukjes van softboard ... Die maken het puzzelstuk helemaal af ! 
Ik ga nu lekker slapen , morgen is de kleine man weet vroeg op ! 
XxxRaf

12 opmerkingen:

  1. Gááf gedaan, je brengt me op een idee. Ik heb volgens mij ook nog zo'n puzzelstuk ergens in mijn verzameling...toch maar weer eens gaan graven. Lekker stoer met die ridder en die kleine puzzelstukjes vind ik ook leuk erbij. Grappig dat je zoveel moois op zo'n puzzelstuk weet te verwerken Raffaela zonder dat het nu direct heel druk oogt. Top !
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig! Gave kaart en ik ben helemaal geïnspireerd door je puzzelkaart!

    Je afdrukje is prachtig ingekleurd!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat een supergave kaart
    ben aan het blog hoppen zag bij jou het thema niet staan vandaar mijn reactie bij deze kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi, komt hier binnenkort ook een mal van van Dutch Doobadoo? Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rafaella, ik mis je condoleance kaart... groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend gave kaart.... wat een inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen