zondag 31 augustus 2014

Noor design spotlight ...



Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag het volgende thema Condoleance eens uitlichten, geen leuk thema maar een zelf gemaakte condoleance kaart word erg gewaardeerd.

Dit zijn vaak lastige en moeilijke kaartjes om te maken . Met de mooie Noor producten is het wel wat gemakkelijker want helaas horen deze kaartjes er ook bij .

De set bestaat uit een papierblok 15 x 15 cm en alle designs in grijs en antraciet matchen bij elkaar. Er is bijpassende stempelset met mooie teksten en 2 bloemen stempels.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop:
  • Hop van 1 september t/m 3 september  lekker langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Als je met ons mee hopt kun je een  mooi noor prijzen pakket winnen dus zeker de moeite waard! 

  

Als je dit lijstje van de Noor designteam leden volgt mis je er geen een en kun je al onze mooie creaties zien en kunnen we je mischien van wat inspiratie voorzien.


Dit is mijn kaartje wat ik gemaakt heb voor de blog hop . Wat is de stempel toch prachtig en door hem een klein beetje te kleuren komt ie echt tot leven. Ik heb dit gedaan met potlood. 

Ik heb het kaartje rustig gehouden, want persoonlijk vind ik dat met dit onderwerp het meest geschikt .
Ik hoop dat jullie gezellig met ons mee hoppen ....en wie weet ben je de gelukkige winnaar van het mooie prijzen pakket.
Liefs Raffa 


 


35 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart, zeer geschikt voor dit onderwerp! stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, daar is ze dan met haar condoleance kaart, we zagen je voorbeeld alleen maar op Noor-Design en dan kun je niet reageren. Ik vind je kaart mooi, erg toepasselijke tekst, het was eerst moeilijk voor mij om te reageren, je word zo herinnerd aan de mensen die je verliest en niet weer terug komen. maar toch is een bloghop is wel leuk. Je gaat nu de kaart bekijken en jou kaart is voor mij een voorbeeldkaart, een kaart die er wezen mag, de neiuwe rand van deze maand die doet het er goed bij...Kortom een prachtige kaart...De nabestaanden zullen het zeker waarderen als je hun zo`n mooi afgewerkte kaart stuurd, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Raffaela. Het straalt rust uit en tegelijkertijd ook warmte door het gebruik van de kleuren.

    Groetjes,
    Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Raffaela ..je kaartje is stijlvol en erg mooi!
    Ik maak ook altijd zelf een condoleance kaart al vind ik het een moeilijk thema.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met mooie tekst.
    Groetjes janine veerman

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt schitterend Raffalea. heel mooi gedaan en die stempel is er echt super geschikt voor.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Raffaela, eenvoud maakt mooi! De stempel is inderdaad heel mooi en behoeft slechts een beetje kleur om eruit te springen! Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige mooie rustige kaart, die we helaas wel eens nodig hebben.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Raffaello een prachtig condoleance kaartje heb jij gemaakt !
    Prachtige stempel !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Raffaela
    Wat een schitterende condoleance kaart . Het geeft weer nieuwe ideeen aan een toch al zo`n moeilijk onderwerp.
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en wat mooi om te zien dat de stempel met wat kleur inderdaad tot leven komt, heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, mooi kleurwerk en heel stijlvol die mal die je achter het afdrukje geplakt hebt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, ik vind de kaarten met deze bloem erop toch wel de mooiste moet ik zeggen. Leuk om al die verschillende kaarten te zien met dit onderwerp.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog niet zo lang in het team en dan meteen dit moeilijke onderwerp. Je hebt het fantastisch gedaan, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog niet zo lang in het team en dan zo'n moeilijk onderwerp. Je hebt het fantastisch gedaan, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo, dezelfde stempel als bij Diny, maar een totaal andere uitstraling. Prachtig gecombineerd en wat een prachtige mal heb je gebruikt achter je afdruk. Weer wat voor mijn lijstje. :) Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje! Simpel vind ik in deze gevallen meestal ook gepast. Heel mooi de bloem ingekleurd wauw! En die stermal pas er ook nog bij, veelzijdige stempel dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, mooie tekst.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi gemaakt. En de tekst vind ik echt geweldig. Dit is een steuntje in de rug voor de familie. Groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh My God...You guys are killing me with this Calla Lilly. Beautiful Beautiful Beautiful.........

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart Raf! Je hebt hem mooi rustig gehouden.

    En de tekst is zo mooi!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg mooi Raffaela,
    Alles past zo mooi bij elkaar, lastig thema. Maar o zo goed gelukt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf om te zien wat jullie allemaal voor diverse kaarten maken van hetzelfde materiaal! Geeft weer leuke opties!

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoals je het zelf al verwoord is het idd een mooie rustige kaart (blijft raar zeggen hoor over een condoleancekaart), maar ja door zo,n bloghop krijg je dan toch inspiratie om ook eens te zeggen ja dat ga ik ook doen ze horen erbij deze creaties zullen we dan maar zeggen. En zo,n eigengemaakte creatie zal zeker gewaardeerd worden door nabestaande, maar eigenlijk hopen we ze niet nodig te hebben.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart hoor, een prachtige stempel heb je ervoor gebruikt en een mooi kleurgebruik, het zijn niet altijd de leukste kaarten om te maken, maar je hebt er een mooie kaart van gemaakt,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De tekst is mijn favoriet. Ik gebruik die ook regelmatig! Je kaart is prachtig en inderdaad, een klein beetje kleuren en de bloem begint te leven, prachtig!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Raffaela,
    deze bloghop is zo inspirerend. Jouw kaart als laatste, maar wat een prachtexemplaren heb ik gezien. Nu deze van jou ook. In een woord schitterend!!
    Ik ben onder de indruk van jullie creativiteit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen