vrijdag 8 augustus 2014

Nieuwsssssssssss

 Hallo lieve blog vriendinnen , 

Vandaag heb ik echt geweldig nieuws ! Ik mag het van de daken schreeuwen ...ik ben een Noor meisjeeeeee joehoeeeeeee
Sinds vandaag ga ik het super leuke team van Noor Design versterken .
Noor en Dutchdoobadoo  zijn al heel lang mijn favorieten merken dus hoe kei gaaf is het als je voor beide merken mag werken .... 
En natuurlijk heb ik ook de bekende Noor meisjes foto ! 
Nou ik ga maar lekker aan de slag want er is genoeg te doen ! 
Xxx Raffa 

5 opmerkingen:

  1. Geweldig nieuws Raffa, gefeliciteerd. Veel succes met alles wat je gaat doen, ik blijf je natuurlijk volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd raffa veel plezier als noormeisje maar dat zal wel lukken denk ik

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Raffa.Inderdaad leuk nieuws.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen