dinsdag 26 augustus 2014

Gingerbread friends ....

  Hallo allemaal ,
Leuk dat je weer even langs piept op mn blog .
Vandaag heb ik een easel gemaakt met de kerstboom shape mal van dutch doobadoo , 
 Ik heb hem in 3 maten geknipt uit cardstock en dat beplakt met het design uit het paperbloc happy holliday,s1 van Noor! Design .

                            
Ik heb de bomen met foam tape op elkaar  geplakt en  ze daarna op een gewone vierkanten easel basis geplakt .beetje bij geknipt en klaaaaaaar! 

      

De schattige gingerbread mannetjes die ook in mijn plaatjes voorkomen ( kant en klaar van de hobbyhouse) zijn van Dutch doobadoo . Heel gemakkelijk kun je die aankleden met een perlen pen zo lijkt het net op echte icing ;) 
In de piek van mijn kerst boom zit  een kaartje wat zo kant en klaar uit een vel van Dutch doobadoo komt. Heel handig zo heb je altijd je kerst teksten al klaar ... Deze zijn in het wit gedrukt wat ik erg handig vind wat wit stempelen of embossen blijft een klusje. 
 Ik ga nu snel weer verder want er staan 3 drukke dagen op het programma . Ik zal 3 dagen aanwezig zijn in de stand van hobby vision op de knotsgekke kaarten dagen om een demo dutch doobadoo te geven ....
En natuurlijk gaat deze kaart ook mee .... 
Kom je hem bewonderen ?
Xxx Raffa 

7 opmerkingen:

  1. wauw, wat een knappe kaart met heel veel mooie fijne details op, daar ben je vast wel even zoet mee geweest,
    mooi gemaakt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dit kaartje raffa en leuke idee een easelkaart vaan maken

    gr roeie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend, leuke details heb je hierop gebruikt, dat maakt het helemaal af, groetjes /Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart ik hoop je even te zien op de beurs☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer helemaal geweldig!

    Wat een geweldig idee!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. When I look this stunning creation I say WOOOOOOOW!!!!
    I love it and the all details about it.
    Francy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi tafereeltje zeg ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen