dinsdag 19 augustus 2014

Challenge bij Noor Design ....

OGoedemorgen lieve volgers , 

Op het Noor design blog gaat vanaf nu een challenge van start en je kunt een geweldige prijs winnen ! 
Deze maand dagen we jullie uit om de kadootjes kaart te maken uit Noor magazine nummer 3.
Op het noor design blog kun je er alles over vinden en ook het patroon en werk beschrijving.

http://noortje-design.blogspot.nl

 Het is echt een super leuk kaartje om te maken. Het is even een klusje maar dan heb je ook wat hahaha 

Ik heb er een herfst versie van gemaakt . 
Natuurlijk heb ik op mijn kaart allemaal nieuwe Noortjes gebruikt .  Zoals de padde stoel en het super mooie herfstblad ...  De blaadjes heb ik uit sand it  cardstock gestanst en wat opgeschuurd , zo krijg je een heel mooi effect.
  De grote paddestoel heb ik zelf getekend en uitgeknipt om zo de kaart wat hoogte te geven ... Omdat ik dol ben op paddestoelen rood met witte stippen heb ik het Noor paperpad faded gebruikt daar zitten deze vellen in ....ook de rest van de kaart is beplakt met dit papier . 
De paddestoelen heb ik nogmaals uitgestanst ook in het stippen  papier en zo de hoedjes  van de losse en randstans beplakt .
De lieve Noor hertjes bewaken de kadootjes 😉... Deze zijn eigelijk uit de kerst collectie ,maar vind ze super goed te gebruiken in herfst tafereeltjes . 
Ik hoop dat jullie allemaal gezellig meegaan doen met de Noor challenge en veel,kadootjes kaarten te Zien ! 
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen