maandag 21 juli 2014

Schip ahoyyyyy

                          Hallo lieve volgers , 


Door al de aktie op facebook schiet mijn blog er vaak bij in .... Eigelijk best jammer want je blog is toch eigelijk een soort van dagboek waar je al je knutsels bij elkaar verzameld ...mijn werk geef ik bijna altijd weg tijdens demo,s of aan een winkel . Daarom ga ik toch weer proberen wat meer te bloggen want zo verzamel ik toch mn eigen werk ....en kan het nog eens terug kijken ....

Dit piraten tafereeltje heb ik een tijdje geleden gemaakt , ik heb er van alles en nogwat opgeplakt en vooral met de nieuwe Noor producten gewerkt , de gear circel is zo super stoer ! 

                         
Ook de tropische bladeren zijn van noor ! 
Het bootje is een doosje wat ik bij doe@ding gekocht heb en lekker beplakt en geschilderd heb met zwarte gesso ...
Het schatkistje is een ijs doosje wat dante mee van het strand gesleept heeft vol met schelpen ...hahaha ook die kwamen van pas! 
                                       
                                
Ik hoop dat jullie het leuk vinden ...en ik zeg maar .....
TOT SNEL
Liefs Raf xxx

2 opmerkingen:

  1. heel mooi raffa

    deze piraten tafereeltje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geheel.Mooie details.Leuk dat je weer wat op je blog hebt geplaatst. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen