zaterdag 26 juli 2014

Liefssssssss

Goedemorgen allemaal , 

De nieuwe Noor collectie ligt nu in de winkels, en ik kon het niet laten natuurlijk haha ...
Er is een nieuwe collectie  little princess waar een geweldige spiegel bij zit ! Ik vind m geweldig !


Ik heb een afdrukje van mo manning 2 keer geprint en van 1 afdrukje het spiegelbeeld gestanst. Ik heb ze ingekleurd met aquarelle van sennelier ... 
De blaadjes en de tekst liefs komt ook van Noor design ! En de vorm van mijn kaart is een shape artmal van dutch doobadoo ... 
Dit was het weer voor vandaag ... 
Tot snel weer ....
Liefs Raf 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is dit Raffaela. Grappig gedaan om dat afdrukje nogmaals in de spiegel te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gemaakt ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow - das ist eine Spitzen-Idee ! Perfekt umgesetzt - fantastisch schön coloriert !
    Wow - This is a super idea - perfekt designed and have a stunning coloration !
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.Mooie spiegel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen