zondag 20 juli 2014

Dutch doobadoo bloghop

Dutch Doobadoo Uitgelicht - Bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand willen we je deze stoere Mask Art laten zien.





Deze keer hebben we er ook weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 






Wat moet je doen?

  • Ga tussen 20 t/m 23 juli 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.




Hier is mijn bijdrage ....
Ik heb op de houten tags van lets get bizee met de mask en modeling paste gewerkt ... 
De stansjes en het papier is van noor design !  Under the sea collectie ! ...  
gveel rommel en touw erop voor een echt strand sfeertje
Hop nog gezellig ff door want er zijn geweldige projecten gemaakt ....
De volgende in de lijst is joyce .... 
Succes 
Liefs Raf

29 opmerkingen:

  1. hoi hoi , ik hop even langs om je super leuke creatie te bekijken :) hij is super leuk zeg, ik wordt hebberig van al die gave spulletjes haha.

    fijne dag verder en ik hop vrolijk nog even door

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n prachtige creatie Raffa, heel erg mooi gedaan....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Raffaella wat leuk om weer eens te hoppen op alle bloggen
    En weer te genieten van alle pracht die jij en je teammies maken
    Een fijne dag
    Liefs Cinderella en ik hop weer eens verder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig gedaan deze st staat zeker hoog op mijn lijstje

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tags heb je gemaakt. Zo zie je maar weer dat ook bij de under the sea collectie het traanplaat dessin heel mooi past.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi,aparte combinatie,traanplaat en zeetafereel ,heel mooi bedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Raf, Wat een leuk sfeertje op deze kaart. Het zeepaardje is echt heel schattig in deze mal. IK hop snel verder want wat heb ik al leuke creaties voorbij zien komen en dit is nog maar nummer 3 ik ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekkere zomerse creatie. Ik heb gelijk zin om aan de gang te gaan. Bedankt voor de inspiratie. Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om het op de labels te gebruiken i.p.v.. op de gehele achtergrond. Wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om het op de labels te gebruiken i.p.v. de gehele achtergrond. Wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Rafaella
    ben ik de eerste die je creatie komt bewonderen via de hop?
    ik vind ook deze weer heel erg mooi.
    en dank je wel, dat ik zo - via de hop- op je site terecht mag komen,
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt hoor...ik hop nog even verder ;-)

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi raffaela
    wat een prachtige grote en kleine tag ziet er zo leuk en zomers uit en ja die mask zijn bijzonder leuk om mee te werken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook dit is prachtig gedaan. Wat een mooie voorbeelden laten jullie zien zeg. Schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi, maar ben dan ook gek op alles wat met zee strand e.d. te maken heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk gedaan, doet me denken aan een paar dagen geleden, dagje Ameland....leuk om even mee te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi gemaakt, en leuk gecombineerd met dat zee thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, supermooi gemaakt. Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo die die DDBD met de Under the Sea collection. Past heel goed bij elkaar :D
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, Raffa, wat een mooie labels. Stoer hoor.
    En leuke bloghop.
    Gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super en wat heb je je tags mooi op de foto gezet!! Helemaal af!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi zeg!

    Groetjes, Ria Dekkers

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is leuk zeg!!!
    Dank je wel dat ik mag meegenieten van dit moois.

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gemaakt! Ik vind het thema zee/strand zelf super leuk.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig weer !!! Zo super leuk al die producten.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is dit een mooie creatie, toppie, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen