maandag 7 april 2014

Tutu ....


Hallo allemaal , 
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een stempel van mo manning ... Is het geen snoepie ? 
Natuurlijk heb ik haar ingekleurd met sennelier aquarelle ...wat werkt dit toch heerlijk ! 
Het papier wat ik heb gebruikt is van bildmalarna en te koop bij doe@ding ...

 De bloemen heb ik gemaakt met stansen van dienamics ... Deze vind ik zo mooi ! 
natuurlijk is ook dutch doobadoo vertegenwoordigt op mijn kaart , zowel de cardboard hartjes als paper art vlindertjes heb ik gebruikt.


Tot snel weer ...liefs Raf


3 opmerkingen:

  1. wat ziet dit er lief en prachtig uit en zo mooi gekleurd!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief mooi kaart.Leuk de randen zo.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really adorable card - wonderful !
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen