dinsdag 15 oktober 2013

In de ban van pan pastel

Hallo allemaal , 
Ik heb zulk gaaf nieuws ! 
Ik ben al een tijdje bezig met de pan pastel. Wat een geweldig product en zoveel mogelijkheden! 

Nu mag ik jullie eindelijk vertellen dat ik samen met Diny sprakel en techniek heb ontwikkeld om onze geliefde stempeltjes in te kleuren met pan pastel. 

Met deze techniek is er weer een hele leuke aanvulling op de pan pastel cursussen gekomen en deze zullen worden gegeven als les 5 en 6 .
Je bent voor les 5 en 6 niet verplicht ook de andere lessen gevolgd te hebben ...deze zullen ook los gegeven worden. 
De eerste datums zijn al bekend en ik zal ze geven met Diny Sprakel bij Doe@ding op zaterdag 4 januari 
We gaan in les 5 stempel afdrukjes kleuren met de pan pastel en die zullen we in les 6 gaan verwerken op een kaart waarvan we zelf design papier gaan maken met pan pastel ... 
Heb je vragen of interesse in  de lessen kun je me altijd even  mailen ... Raffaelaluciano@gmail.com 

Wil je je inschrijven voor de cursus op 4 januari , schrijf je dan snel in want de eerste lessen zijn al haast vol ! 

Je kunt dat hier doen ...
http://doeading.nl/shop/846-pan-pastel

We gaan deze lessen werken met een  raff,s cutie pallet .
Dit zijn 10 kleuren samengesteld door mij om een goed begin te maken om de afdrukjes te kleuren .
Voor info kun je me mailen en natuurlijk is dit palet ook bij Doe@ding verkrijgbaar .

Hier onder nog wat plaatjes ingekleurd met de pan pastel ! 
Ik hoop dat jullie allemaal net zo entousiast worden van deze tecniek als ik ! 
Want wat is er leuker dan een product te hebben waar je zoveel mogelijk heden mee hebt .... 
xxx Raffa 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi ingekleurd met de pan pastels.Maar ik hou het nog eerst bij mijn Faber Castell potloden dat heb ik nog niet onder de knie .Maar vind je afdrukjes wel mooi ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super mooi raffa

    had er al wat van gezien op het blog van diny heel gaaf bedacht meid

    leuk dat er cursus mee gegeven word helaas kan ik daar niet aan mee doen om finaciele reden maar sucses hoor

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen