donderdag 31 oktober 2013

 Jullie hebben het vast al gehoord .... Kleuren met pan pastel ...

Het lijkt een ware rage te worden ...en ik ben zoooo trots dat ik samen met diny sprakel dit heb mogen ontwikkelen ....
Hier zie je de flyer van mijn kleuren palet .... Als je het gehele set koopt krijg je het opberg palet erbij kado ...super toch?
Hier een kaartje wat ik heb gemaakt met de shape art mal van dutch doobadoo .... 
Geweldig veel mogelijkheden met de mal ...en dat voor dat kleine prijsje ... Ook in NOvember komen er weer nieuwe modellen aan .... 

Mijn afdrukje is een neiuw magnoliaatje en natuurlijk gekleurd met de pan pastel .... Al deze kleurtjes zitten in mijn cutie palet ...
Dan zitten er op mijn kaat prachtige sneeuw sterren ... Ook dit is van dutch doobadoo ! Mooi he.
 Ik ga weer snel verder ik ben erg druk op het moment met onze nieuwe aanwinst ... JACK !


Een heerlijke handebinder ! Maar wat hebben we een plezier van hem ! 
Xxx Raffa

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Raffa ! Erg mooi ingeklerud met de Pan Pastels !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw mooi raffa deze kaart met al die mooie details er op afdrukje heel mooi ingekleurd met pan pastel

    vind het super leuk voor je dat het inkleuren met pan pastel zo aan slaat

    ben met mijn 4 kleurtjes die heb ook er al mee bezig is erg leuk om te doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een snoepie raffa dit jack russel hondje van jullie veel plezier er mee

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen