donderdag 1 augustus 2013


Hallo dames , 
Ik heb megaaaaa leuk nieuws !!
sommige van jullie hebben het vast  als gespot op facebook , maar ik ben een van de designers  van  het gloednieuwe nederlandse merk  DUTCH DOOBADOO 
 wat een heerlijk team  om deel van uit te maken !! 
ikke is trots lol 


Wat heb ik gemaakt  voor jullie...
Ik ben als eerste aan de slag gegaan met de enveloppe mal van Dutch Doobadoo...   artikel nummer 470.713.001 Met deze mal  is het zo eenvoudig een envelop  te maken  voor je kaarten ..
Ik heb er een kado envelop van gemaakt .....Ik heb de mal gebruikt op een vel design papier van Maja.
Op de sluit flap heb ik langs de randen kant geplakt en dit afgewerkt met  opgepropt boek papier ....
  In de envelop  heb ik een kaartje gemaakt met daarop een vak zodat er geld of een gift card in kan .....

 Dan zijn jullie vast  de mooie blaadjes opgevallen die op  de envelop en de  gift card zitten .... dat zijn blaadjes van Dutch paper art      artikel nr  472.948.002  zijn ze niet prachtig ??? Ik heb ze op kleur gebracht  met mijn copics ...

 Hier nog een close up  van de prachtige Dutch paper art blaadjes 472.948.002

Dit was het weer voor vandaag .... Liefs Raffa

4 opmerkingen:

  1. Totally amazing!
    So Shabby Chic, lovely!

    HUGS SUSY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je designer schap.Prachtige kaart en envelop heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Raffaela!! Kan me voorstellen dat je supertrots bent!! Je maakt prachtige creaties meid!! Leuk je afgelopen vrijdag bij Doe@Ding weer even gezien te hebben! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen