maandag 1 juli 2013

wee stamps .....




Hallo allemaal , 
Jullie hebben nog wat kaartjes van me tegoed  die ik gemaakt had voor op het blog van wee stamps waar ik guest  designer mocht zijn ....
 Ga snel  eens kijken  want er zijn zulke leuke stempels !!


kaartje 1 .... dut schattige stempeltje  heet sweet sparkle en is in Juni  uitgekomen .... wat een lieffie he !!
papier is van inkido ....

 KAART 2 .....Deze kaart had ik gemaakt voor mn kleine mannetje die 5 jaar  geworden is  .... hij is dol op draken ...dus kwam dreamy dragon goed van pas ....
 kaart 3 .... wat sis ze leuk he SHELLEY ... de zeemeermin met haar lieve vriendje !!  super leuk om mee te werken ....
Ik wil  Silvia en Mariska even bedanken nog voor de gezellige maand .... en natuurlijk alle andere guest designer collega,s ...
xxx Raffa

3 opmerkingen:

  1. Super mooie kaartjes Raffa!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Raffa,
    Wat een bezigheid de laatste dagen op je blog.Super mooie kaartjes heb je gemaakt!!!Leuke kaart voor je zoontje,nog Proficiat daarmee.Ben benieuwd na de volgende kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen