maandag 8 juli 2013

NIEUWSSSSSSSSSSSSSSSS


Hallo  allemaal , 
Vandaag heb ik leuk 
nieuws ... 
Ik  ga meedoen als dter in het challenge team van DUTCH MAGNOLIA LOVERS 
Ik heb er zin in !!

Vandaag gaat  ook de nieuwe  challenge van start ...
Gebruik een tilda of edwin in de natuur en maak gebruik van natuurlijke materialen ...maar geen kant of lint !!
Dit is mijn kaartje

 Ik heb een magnoliaatje uit een oudere strand collectie gebruikt ... en haar gekleurd met de copics....
Ook het papier is van magnolia en ik heb  raffia , takjes jutte , parels en schelpen gebruikt ...

Ik hoop dat jullie allemaal  gezellig meedoen met de challenge  je kunt hem 
vinden ...
Tot snel weer  Raffa

4 opmerkingen:

  1. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super zeg!! gefeliciteerd met je nieuwe dt job ,xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd zeg... gaaf kaartje!

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen