maandag 15 juli 2013

nieuw kaartje met een my -besties


Hoi  dames , 
Ik zit niet stil ...heb een kaartje gemaakt met  een my besties ...ben echt helemaal fan van deze stempeltjes 
 Komt ook door de copics denk ik  want dat is zo leuk kleuren ....
Het  papier wat ik gebruikt heb is van magnolia ....en ik heb heerlijk vlinders gemaakt met Noor stanzen ..... de film strip is van tim holz ....
Tot snel weer
owja en nog een nieuwtje , ik heb op facebook een aparte pagina gemaakt  voor mij kaartjes... zo is alles makkelijk bijelkaar en  is het echt een plekkie voor mn kaarten vriendinnen ... wil je ook  een kijkje nemen ??  like de pagina dan en je blijft op de hoogte van al mn nieuwtjes


Raffa,s cards   (klik op  raffa,s cards en je komt er direct op )
tot snel  xxxx Raf

3 opmerkingen:

  1. Hoi raffa,

    Ik vind hem helemaal geweldig.
    Mooie combi!!
    Tja heb de copics ook weer tevoorschijn gehaald.
    Ik heb je fb pagina geliked.
    Denk er ook over om het te doen zo'n aparte pagina.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch een schitterende kaarten!! Ik ga zo eens even op zoek naar je fb pagina.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raffa...your cards are amazing...i saw some of your creations on pinterest...so happy you have a blog...absolutely lovely...so happy i found you...your work really inspires me...
    lizzi

    BeantwoordenVerwijderen