donderdag 4 juli 2013

Juffen dag

Hallo allemaal ,
Het is weer einde school jaar dus weer tijd voor het juffen kadootje ....
Dante mag  dit jaar omdat hij zo,n zoet jongetje is (haha  not !) een snoep mandje geven aan de juf ....
Het  is allemaal gemaakt met papier uit de niewue collectie van maja ...en stempels van sherri baldi en gekleurd met mijn copics .... wil er meeeeeeeeeeer hahaha


Dit is het geheel ....een merci doosje een insteek kaart aan het mandje hangend en 3 zakjes oud hollands snoep ...



 Hier kijk je in het mandje ....wat ik bij de zeeman heb gekocht en er een rand papier en wat kant op geplakt  heb ....
 Hier zie je de insteek kaart die aan het mandje hangt  eruit met een boodschap voor de juf ....
 De merci doos een beetje uit de wikkel geschoven ..... als je goed oplet haha zie je dat dit mijn vorige kaart is ....
 En dan hier een close uppie van een van de zakjes snoep .... deze zijn zo leuk om te pimpen ...ze komen bij de aldi  vandaan  en ik trek dan het kartonnen bovenkantje eraf  en maak er zelf een nieuwe aan .....
Nou  dit was het weer ...morgen gaat dante het geven ...dan mag moeders eerst nog even pannekoeken bakken voor de hele klas

Dit setje  stuur ik in bij het bestie challenge blog met als opdracht shabby chique .....http://bestieschallenge.blogspot.nl/

Liefs Raffa

6 opmerkingen:

  1. Dit is zóó leuk,ik wilde dat ik juf was bij Dante,haha,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe geweldig weer Raffa. Prachtig gedaan . Daar zullen ze wel heel blij mee zijn.
    Liefs lilian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW EEN KADOOTJE ALS DIT WIL IK OOK WEL DAAR ZIJN ZE HEEL BLIJ MEE PRACHTIG GEDAAN MEID

    GR ROELIE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awsome creation! Thanks for joining My Besties Challenge this week. Hugs from Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, came to look at your Besties card, they are very beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen