maandag 8 juli 2013

Daar was ik weer,

  haha zo post ze weken niet en zo 2 keer per dag , dat komt omdat ik  de digi van sherri baldi  heb aangevraagt bij noor design ... deze is speciaal ontworpen voor noor door sherri  voor een challenge ...VLINDERS ...

met deze tag wil ik daar graag aan meedoen .... en natuurlijk heb ik de geweldige vlinder border van noor erop gebruikt ...
je vind de challenge  HIER


Nu  wil ik deze kaart combineren met een challenge op heb BESTIECHALLENGE BLOG ... met asl opdracht FABULOUS FLOWERS .... 
je kunt HIER meedoen ....

Dit was het echt voor vandaag hoor... xxx Raffa

5 opmerkingen:

  1. heel gaaf zeg!! love butterflies ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig raffa

    meid je bent weer helemaal terug

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    DT Besties Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Raffa. Heel mooi ingkleurd en heel veel mooie details.
    Fijn dat je meedoet bij My Besties challenge US.

    groetjes van mij
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen