donderdag 27 juni 2013

Betsie challenge



Hallo lieve volgers , 
Het is een beetje stil geweest op mn blogje ,maar ben blij dat jullie toch nog trouw komen kijken 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Raf is aan de copics ...jaren  wilde ik maar hield ik me in bedwang ...duur en t zou vreselijk moeilijk zijn ..... 
nou  ik ben overstag en na een paar weken kleuren durf ik het te laten zien !!
En dan de Betsies ..de hype op het moment ...ook zo getwijfeld ...maar dacht mischien wet leuk om met copics te kleuren ... en jaaaa hoor  ik vind ze enig whahahha erg mens ben ik he !!
Met deze kaart wil ik gelijk  meedoen aan de Betsie challenge ...alles behalve een vierkant !! 


de challenge kun je hier vinden .....
http://bestieschallenge.blogspot.nl/
Liefs Raffa ...en tot snel !! xxx

13 opmerkingen:

  1. fijn om weer kaartjes van je te zien hoor en meteen weer een bjoetie!!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel en supermooi ingkleurd met copics, ik heb ze weer verkocht, ik kleur toch te weinig en kwam er niet echt in. Leuk dat je weer aan het bloggen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!!! Ik zit met hetzelfde dilemma.....wil eigenlijk ook wel naar de copics, maar helemaal weer opnieuw leren kleuren lijkt me ook zo moeilijk hihih
    Bij jou goed gelukt,

    groetjessss Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, geweldig mooi weer Raf, je hebt talent voor de copics!
    (waarvoor niet?)
    Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart.En zo mooi ingekleurd!!!echt een toppertje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje Raffa!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en wat leuk dat je ook 'aan' de Copics bent gegaan, ha, ha.
    Zo herkenbaar...
    Verslavend!!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi besttie kaartje geworden raffa

    en prachtig ingekleurd meid metde copics

    je bent weer helemaal terug

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous gorgeous ♥♥♥
    Love it!
    Thanks for playing at Besties!
    xx

    PS: please link to your post next time :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! This is STUNNING! Amazing coloring and details! Thanks for joining us for the "My Besties" Challenge! Hope to see you again next time:)
    Hugs
    DT Member Natalie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is prachtig Raffa, een terechte winnaar, en het kleuren met de copics gaat je ook heel goed af.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen