vrijdag 1 februari 2013



Hallo dames ,
Het is vandaag 1 februari  en ik  mag bekend maken dat  ik deze maand de designer van de maand ben !!
Is dat leuk of niet ???




Ik ga deze maand natuurlijk   dingen laten zien met de producten uit de nieuwe  feb collectie ...
Ook heeft marianne  gevraagt of ik  wat wilde maken met wat stempels uit een oudere collectie 

met een snoesje  stempel heb ik deze kaart gemaakt ...
 Het  papier    Pk 9090    isook uit de  februari  collectie .... erg leuk van kleur  en je kunt er alle kanten mee op
De schatige stempel is een snoesje uit  de collectie van Januari ... HM9452... die ik  gestanst heb op de geweldige mal  van marianne LR020....
ook de kerst takjes , de grote kerst bomen en  de stempel komen uit oudere collecties  van Marianne design


Ik heb mn afdrukje gekleurd met  faber castell potloden  ...  ze werken zo fijn !!
 en  als je goed kijkt zie je sneeuw  onder het sleetje dit  is liquid aplique ... geweldig leuk spul!!
verder lint en blommen uit eigen vooraad !
Hoop dat jullie mijn eerste Marianne project leuk vinden ...er volgen er nog veel meer  deze maand lol!
xxx Raffa


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en wat een mooi kaartje! Alvast een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Raffaela
    Je kaart is prachtig mooi.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd ! En wat maak je toch een prachtige kunstwerken. Je kan het eigenlijk geen kaarten noemen....
    Heel erg mooi :)).

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This project is fantastic, I love the tone and the stamp is very sweet.
    Francy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What truly lovely cards! Adorable stamps!

    ~Vanessa W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt en wat zijn de nieuwe produkten van Marianne Design gaaf ik ben benieuwd naar je andere creaties.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd ,wat een prachtige creatie.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, da's leuk nieuws Raf! Ik kom af en toe ff langs wippen om alle je marianne creaties te bekijken hoor! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend gaaf , Raffa !! Designer of the month bij Marianne .... Gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen