zondag 30 december 2012

Hallo  dames .....

Ik   heb lekker  allemaal  nieuwe hobby spullen gekregen voor mijn verjaardag ...
En  natuurlijk kriebelt het dan en   moet ik er wat mee  hahah

deze tag heb ik gemaakt  met een stempel uit de nieuwe collectie  van magnolia  en het papier is van autentique
 Lekker een heleboel blommen ,  besjes  en  rommeltjes erop geplakt .....de schattige vlindertjes zijn zoooo mooi  klein en gedetaileerd  ze zijn van Unique,,,,En wat ben ik blij met mn nieuwe spelbinder....eindelijk eens een  waat  ook op een kleinere  een magnolia op past .... dat zie je ook goed op  mijn kaartje ....ik heb 2 maten gebruikt .....



Ik hoop dat jullie een fijne zondag hebben .... ik ga  maar eens wat doen ....
xxx Raffa

9 opmerkingen:

  1. de kaaret is prachtig, en ondertussen merk ik dat de mooie mal in 2 formaten van spelbinders is

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je weer prachtige creaties gemaakt super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raffa this is gorgeous! your colouring is superb, love this new collection! wonderful design.
    Love,melly. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Raffa,

    Wat een mooie tag heb je gemaakt het ziet er geweldig uit en kleine Tilda ziet er zo lief uit met haar hart.
    Ik wil jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuw jaar toe wensen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is absolutly stunning!

    Wish you a HAPPY NEW YEAR!

    HUGS SUSY

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Tag Raffa, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend en nog gefeliciteerd!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Raffa! What a lovely creation, love this cute Tilda from the new collection, she's tooo sweet!

    I wish you a happy and healty new year!

    We all miss you :* A huge hug from Italy, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen