woensdag 12 december 2012


Goedemorgen dames , 
Tussen alle kerstkaartjes door  worden er ook nog babietjes  geboren ....
ik verwacht  er deze 2 dagen 2 in de familie  ....2 knulletjes ...
Dit kadootje gaat naar mijn nichtje in Italie  ....
De pot is een leeg shag blik  wat ik beplakt heb met bildmalarna papier ....De ronde stans  i er een  van marianne design .... de ronde staat niet meer in de winkel  maar wel hel ovaal en  de recht hoek !

kaart heb ik erbij gemaakt met het over gebleven papier en een stempel van bildmalarna ..... de letters komen uit een stans van Tim Holz ( deze kun je bestellen bij thea door haar een mailtje  te sturen )

Aan de bovenkant  heb  ik een halve plastic kerst bal gebruikt waaronder een babietje ligt van klei ....deze heb ik zelf  gemaakt met behulp van een rubberen mal


Alle materialen zijn natuurlijk verkrijg baar  bij  KREA TEJA HOBBY STUDIO .....   (  dit is de link naar de winkel )
Liefs Raffa

1 opmerking:

  1. Hoi Raffa,wat een prachtig cadeau en dat babietje,lévensecht!!Je kaart is ook weer prachtig ingekleurd en vormgegeven,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen