zondag 16 december 2012

deur hanger

Goedemorgen dames

De meeste van julleiu wreten dat ik een Italiaanse man  heb , 
In Italie  is het traditie iest  aan de buiten deur te hangen .... Nu woon ik een portiek  dus voor mij is dat ook geen probleem en zetten we de traditie hier voort ....
Ik heb op een houten ijster    de nativity serie van magnolia gebruikt ....


 Eerst een groot rozet erop gemaakt , een cirkel van maja papier en  plakken maar hahaha
Ik  heb weer lekker  rommel van het tuincentrum erop geplakt ... en de denneappels zijn ook van papier . een tim holz  stans ...

FIJNE ZONDAG  !!
xxx Raffa

6 opmerkingen:

  1. erg mooi en een leuke traditie.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Raffaela.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow gaaf zeg, mooi ingekleurd ook

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen