zaterdag 8 december 2012

eindelijk weer een berichtje


Hallo dames , 
Eindelijk weer een berichtje van mij ....
Ik knutsel dapper door  hoor maar soms komt het er gewoon niet vanom even te bloggen ....
Vandaag  heb ik een  kerst kaartje gemaakt voor iemand die van rose houd lol 

 Het papier wat ik gebruikt heb is van prima en de stempel van magnolia .....het is allemaal verkrijgbaar in de winkel  van KREA TEJA....
Ik  krijg steeds vragen  over de  kleuren twinkling h20  die ik gebruik om te kleuren en daarom ha ik  voor jullie  een  overzichtje  erbij zetten  van de kleurtjes die ik  op  mn afbeeldingen gebruikt  heb

voor de huid en wangen :       
het haar :                              en china black .....


jurk                                  en  de kousen 

                         
Als je op de afbeeldingen klikt  ga je rechtstreeks door naar de winkel ...
Tot  snel weer ...Liefs Raffa

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Raffa,super.Top zijn ze hè de twinkling H2O's ik kleur ook met niets anders meer. Je wordt er wel hebberig van,kan er ook niet genoeg hebben. Ja op de 2e foto zie je goed de parelmoer glans,vind dat ook altijd moeilijk om op de foto te krijgen.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Raffa, so beautifully coloured and fantastic layers, love it.
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow prachtige creatie weer hoor meis

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend.
    Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is absolutly gorgeus!

    HUGS SUYS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Raffa, wat maak jij mooie creaties zeg. Je gaat als een speer. Zal me niet verbazen als je eens een keer in de Magnolia Ink komt te staan. Prachtig en wat een werk allemaal.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen