maandag 8 oktober 2012

Rompertje ....

Hallo bloggers
 Ik heb een weer een kaartje gemaakt , Dit idee heb ik ergens gezien maar kon nergens t patroontje vinden 
Maar wilde m toch maken , ik heb dus zelf een patroontje gemaakt ...
De mouwtjes  zijn sokjes , lief he !!
Natuurlijk wilde ik er mijn eigen draai aangeven , en heb er van ijzerdraad een hangertje ingemaakt ....
labeltje eraan ...
 en je hebt een super leuk kaartje  /  kadootje !!


Het papier wat ik heb gebruikt si van magnolia en ben weer lekker met mn blommetjes in de weer geweest...
                                                close up van mn geprutste hangertje

7 opmerkingen:

  1. Superrrrr.....wat heb je dit weer mooi gemaakt!
    Ik vind t n prachtig rompertje.
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, ik vind hem prachtig!!!!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dit rompertje raffa

    heel mooi gedaan

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen