dinsdag 9 oktober 2012

Dan ook maar een voor een jongetje ....

Goedemorgen , 
Daar  ben ik weer , Tja wat moet ik hier aan toevoegen haha ... zelfde verhaal als mijn vorige post ...
Allen heb ik een jongens versie gemaakt ....



 Papier zijn oude lijnen van maja en pion ...... en natuurlijk t lieve babietje van magnolia .... blijf deze zo lief vinden !!
Snelle post vandaag  hahaha    maar ga boodschappendoen  want mn dochter word is 16  geworden vandaag ....  vrijdag feest  pas hoor maar ik mag vast leuren met wat boodschappen !!
lol
 xxx Raffa

10 opmerkingen:

  1. ja allebei je rompers zijn prachtig zeg, heel gaaf xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Raffa,net zitten genieten van je laatste drie posts,ben helemaal weg van je Halloweenhanger,prachtig en wat een leuk idee zo drie onder elkaar!Ook de twee baby-outfitjes zijn dotjes.Verder natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je dochter(16 al!!)en een hele fijne dag,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja en deze is net zo leuk, als die voor het meisje. Echt heel mooi!!

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi raffa
    door soms op je blog te kijken zie ik de prachtigste dingen verschijnen, wat is dit mooi en lief gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn beiden prachtig en een super idee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook al zo gaaf voor een jongen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute project... what a wonderful gift for a new baby's parents!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen