dinsdag 18 september 2012

Tag ....


Hallo allemaal ,  
Ik  modder lekker door en heb weer een kerst tag gemaakt .... vind een tag zo schattig!!
net even wat anders dan een kaartje ....
Tussen het hart zit nog een kleinere tag  ....met een kerstboodschap erop ....

Mijn afdrukje heb ik weer ingekleurd met de distress markers ....
 De grote bloem is een mal van marianne design en heb er een pearl bread ingedaan ...

 
 Dennetakjes en denneappeltjes erop en zo word het hel maal kerst!!.... Lekker geknoeid met verf en sneeuw ... haha vieze vingers maar  het effect is zo leuk .
Dit is mijn kaartje weer vandaag en hoop dat jullie hem leuk vinden .....
 xxx Raffa

6 opmerkingen:

  1. Ohhh wat heb je dit weer schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig hoor raffa

    deze tilda is ook een schatje he

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooo wat mag ik altijd graag op je blog kijken. Je creaties zijn zo mooi.En dan het inkleuren, ben er gewoon jaloers op hihihihi.
    Je tag is gaaf!!!!!
    maar dan je crisscross kaarten met lekkers erin, wauwwwwwwwwwww super gaaf!!!!!

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een prachtige tag gemaakt, erg leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij weer mooi Raffaela.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen