donderdag 6 september 2012

snoep snoep en snoep

Hallo allemaal , 
 ik modder lekker door , al onbreekt  het zoooooooo aan inspiratie !!
Heel mn scrap hoek opgeknapt en daar zit ik  dan ...suf om me heen te kijken , dus verval ik maar in de gouwe ouwe .... kaartjes met snoepjes erin hahaha ...
blijf het erg leuk vinden om te geven dus..... lekker voor de vooraad !!


 deze is gemaakt met papier van grapic 45 ..... prachtige lijn .... gelukkig heb ik hoop ingeslagen hahaha
 dit jongens kaartje  is gevuld met kauwgom ballen ..... en als je het kaartje openklapt is er ruimte voor een centje of gift card
 En nog eentje lekekr zoet lol ..... in het zakje zitten lekkere  rose zuurstok brokken !!


Ik ga nog wat kleuren en dan straks weer aan t werk .... moet ook gebeuren he !!
 xxxRaffa

9 opmerkingen:

  1. Nou dat ontbreken aan inspiratie valt volgens mij ook wel mee, als je dit ziet.
    Geweldig toch.
    Probeer eens een kerstkaart met de snoepjes, misschien komt het dan terug en raak je in de kerst flow.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow!! wat een prachtige creatie´s weer Raffa.
    Geweldig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowwww,Wat een schitterende creaties heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niet te zien, dat je inspiratie ver te zoeken is. Je creaties zijn weer super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super leuk uit Raffaela.
    Echt geweldig.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. raffa je maakt nog steeds prachtige dingen dit ook weer super mooi meid

    even laten bezinken dan komt je inspiratie wel weer terug hoor

    soms denk ik wel eens er is wel heel veel op de markt en je ehbt heel veel dat je soms ook niet weet met welk eerst of laast mee bezig te gaan en er niks uit je handen komt .

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave projectjes hoor , Raffa. Je ziet er niet aan af dat je geen inspiratie hebt .... Fijn weekend ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn weer super Raffaela
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen