woensdag 19 september 2012

Hallo lieve volgers , 
Wat leuk dat  jullie alweer bij me komen kijken !! 
vandaag was het weer mijn dag op  het jrea teja dt blog .... 
Ik  heb voor vandaag een setje gemaakt bestaand uit een kaart met een doosje , waar ik heerlijk van die  luxe slagroom bonbons in ga doen!! 




 Het papier wat ik heb gebruikt is van kasercraft en maja design ....zoals jullie weten hou ik wel van een rommeltje aan papier haha

                             
 Op het  doosje zit dezelfde afdruk maar dan de mini versie , ik ga die steeds leuker vinden  en gebruik ze steeds vaker ...

Leuk dat je weer even bent komen kijken !! ik waardeer het enorm ...en natuurlijk wil ik ook die nieuwe volgers even welkom heten !!
xxx Raffa

6 opmerkingen:

  1. Wow Raffa, wat maak je mooie creaties, echt top!!!
    Prachtig die kleurtjes bij elkaar.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm slagroombonbons,dat klinkt lekker,ben meteen afgeleid van je mooie creaties Raffa;) Héél leuk setje en je hebt alles weer mooi gecombineerd,het is toch heerlijk om zoiets te ontvangen(met bonbons,mmmm)groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie's Raffaela.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend set is dit.
    Leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Raffa, leuk ook die verkleinde versie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow super mooie creaties weer zeg!

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen