zondag 16 september 2012

Hallo  bloggers,
Daar ben ik weer , ik knutsel trouw door hoor maar soms komt het er even niet van mijn blog  bij te werken 
Dante zit op schooltje nu en de feestjes komen  eraan .... ik  vind het lastig om steeds cadeautjes te kopen  ..goed speelgoed is zo duur ...daarom  geeft ik graag gift cards , zo kunnen ze zelf wat uitzoeken  en de centjes bij elkaar doen voor een  mooi cadeau !!

Maar t geeft nooit zo leuk !! dus daarom heb ik   deze vloppen gemaakt ...het  kaartje past in de envelop en er zit een vakje op, waar  de gift card of centjes in kunnen ....

voor een meisje ....
  
                                                            voor een jongetje ...

Hoop dat jullie ze ook zo leuk vinden en een berchtje achter laten ...zo leuk om jullie reacties steeds te lezen !!
fijne zondag
 xxx Raf

11 opmerkingen:

  1. Geweldig.. en ook zo word geld of een gift card toch persoonlijk !!
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!! , wat een schitterende creatie's zijn deze enveloppen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel erg leuk!! Goed idee.

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw Raffa wat SCHITTEREND!!!
    echt een super idee! ik ben er helemaal weg van!
    Mag ik vragen waar je dit modelletje vandaan hebt??
    lieve groetjes & nog een fijne zondag, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is leuker dan een cadeau. En mooi!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze prachtig Raffaela.
    Echt schitterend.
    Een geweldig leuk en goed idee.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowww,Wat is dit schitterend gemaakt.
    Heel mooi papier en details.
    Super die stempels.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi en erg origineel, leuk ook met stukje tekstpapier.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Raffa,ben je je nieuwe scraphoek aan het inwijden?Héél leuk idee en mooi uitgewerkt maar je snoepkaarten hieronder vond ik ook leuk hoor,leuk om te geven en om te krijgen:)
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen