woensdag 26 september 2012

duo dag op het krea teja blog


Hallo allemaal , 
Vandaag is het weer tijd voor de duo dag op het krea teja blog 
2 desingners maken dan  met hetzelfde papier  en stempel een kaart  ...
zo zie je dat  er met hetzelfde materiaal  toch iets heel anders gemaakt kan worden !!
Dit is mijn kaartje , 
Anneke en ik heb gekozen voor een centre step kaartje , pion papier en dit  uber schattige afdrukje van magnolia ....



 Lief is ze he , ik heb haar gekleurd met de distress  markers ....
 In het zij aanzicht van mijn klaartje zie je de kerst boompjes goed !!

leuk dat je er weer even was .... tot snel  weer xxx Raffa

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig ~!

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Raffa! En zo anders he :) Erg leuk gemaakt!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een prachtig mooi kaartje Raffaela.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart is dit weer!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaaaafffff!!! Inderdaad ook een superlief stempeltje, behoort bij mij ook zeker tot m'n favorieten.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig raffa

    heerlijk winters tafereeltje

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen